søndag 24. februar 2013

Feiring!




Jeg har blitt ett år eldre... Hurra!! 
(ja, faktisk.. Helt ok  bli eldre egentlig...;)) 
Og hurra for koselig feiring med gode venner i går. 

Pyntet enkelt med hvite Germini, vaser og lykter av norgesglass, 
og verdens kuuuleste servietter med fjær fra Bloomingville. 









Jeg er fryktelig glad i fin og praktisk oppbevaring,   
og norgesglass er en favoritt hos meg!  

Flere Norgesglass tips finner du her, her, her og her.  

Håper helgen har vært fin så langt!   
God søndag til deg som titter innom!  


K L E M K L E M 




7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med bursdagen som var :-)
    Du er jo rene Norgesglass "kunstneren" du . Tjihiii
    ÅÅÅH ser at du har fått tak i de flotte serviettene med fjær - jeg har siklet på dem en stund ... men jo bor jo i ei lita bygd og det er jo håpløst å få tak i disse flotte tinga uten å måtte betale en formue i frakt. Så disse fjæra på lys i en eller annen blogg - det var råkult. Ikke alle på et kubbelys, men en og en fjær på stearinlys :-) - Uansett ... happy søndag til deg og dine :-)
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  2. Hurra for deg og hurra for bursdag!
    Du har valgt deg ut nydelig bordpynt, og jeg kan tenke meg bordet ble delikat og flott!
    Dessuten vil jeg tro dere alle koste dere stort. Venninnefeiring er best! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så meeeget med overstått dag!
    Du pynter så fint som alltid. Tenker kvelden var kjempefin :)
    Ønsker deg ei fin ny uke!
    Smil fra meg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen søte deg!! Nydelig du har pyntet!!
    Har hatt meg en lang bloggpause, men satser på å være tilbake nå :) Har tittet innom den fine bloggen din i ny og ne selv om jeg ikke har lagt igjen noe spor.

    Nyt siste rest av dagen din!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen som var :-)
    for ett fint bord du pyntet. - og jeg må innrømme at jeg har også norges glass på bordet - dog ikke med friske blomster i...
    jeg liker å følge deg, så godt. du er så jordnær og lite merkebevisst, jeg føler meg så hjemme her hos deg!! Og du gir meg alltid så fine kommentarer som får meg til å føle meg spesiell!
    takk for at du er den du er :-)
    håper du hadde en fin bursdag!! og at du fikk noe du ønsket deg.
    ha en fin fin uke, Toril!! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått bursdag! No i mars er det min tur, og eg gleder meg til bursdag kvart år, veks ikkje frå det tydeligvis... Det er noko spesielt med MIN dag, hehe :)

    Ha ein fin fredag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med overstått! Jeg henger, som du skjønner, rimelig langt etter med blogglesing for tiden, men får tid til litt innimellom! Håper du hadde en fin dag ihvertfall!! Klemmer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!