mandag 4. februar 2013

Bokmerke diy


   
Den siste uka har vært full av feber og elendighet...
Vi gleder oss stort til lysere, varmere og friskere tider! 

Når jeg har vært så mye syk har jeg fått litt ekstra tid til å lese, 
og jeg fant fort ut at jeg trengte noen nye bokmerker. 

Jeg laget disse, etter inspirasjon fra pinterest (her og her.) 






Hullmaskin og sløyfebånd i fargeprøver - That's it! 

Jeg hadde bare gråtoner, fordi jeg valgte de med tanke på oppussing. 
Men det er selvfølgelig herlig med noen friske vårfarger på bokmerkene! 
Om du spør fint får du nok plukke med deg noen prøver fra en fargehandler. 

PS: Mine er helt enkle (kjedelig vil nok noen si..,;)) 
Du kan runde hjørner, dekorere med dymo eller annen pynt, 
feste på perler eller steiner. Bare fantasien som setter grensene her! 


Ønsker dere alle en god og FRISK uke! 

K L E M 





4 kommentarer:

  1. Genialt!! Slik kan man også bli mint på farger man ønsker å bruke til et eller annet prosjekt:)

    Ha en riktig så fin tirsdag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Du er så fin! Får meg til å smile! men så er det jo ikke noe hyggelig å høre du er syk - det er bare å ta tiden til hjelp og ønske god bedring! Takk for geniale tips. Og du - har jeg husket å sende mail tilbake til deg og takke for tipsene også der? jeg er et surrehode, så om jeg har glemt det sier jeg det her og nå at det var til stor hjelp og glede. Du er god :) GOD bedring nå da. klem klem

    SvarSlett
  3. Først: Gratulerer med overstått ettårsdag, og alt det kjekke du har fått oppleve gjennom bloggen! Du er utrolig flink, og jeg digger bloggen din!! :)

    Og så smart og enkel diy du viser her! Jeg har virkelig vært en lesehest de siste månedene så dette var noe for meg - slipper jeg alle de bretta hjørna! :)
    (jeg ble nemlig hekta på fiftybøkene og nå leser jeg crossfiretriologien, dvs jeg venter på at bok nr 3 skal komme ut) ;)

    Finfin uke ønskes deg :)

    SvarSlett
  4. En veldig søt idé! Er ofte det enkleste som er finest!

    :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!