onsdag 23. januar 2013

Ti på topp




Det nærmer seg ett helt år siden første innlegg på bloggen!  
Og FOR ett år! Ett år fylt av massevis av spennende prosjekter og  
inspirasjon. Jeg har tatt en titt i arkivet og funnet fram mine 
ti favoritt do-it-yourself-prosjekter  fra året som har gått.  

Her kommer mine 10 på topp. 

Klikk på teksten for å komme til 
blogginnleggene med flere bilder og info. 



































Hvilken er din favoritt? 



God onsdagskveld til deg!

K L E M K L EM 




11 kommentarer:

  1. Digger alle, men puta var utrolig kul!! Og heklekurven ;) Klem MaritE

    SvarSlett
  2. Kan jeg si alle? Hehe. Utrolig mye flott du har laget!!
    Men puta var veldig stilg.... og betonglysestakene.... og serviettringene... og lysestakene med tall.... ja, nei du skjønner... ikke lett å velge, hehe ;)

    Gleder meg til flere flotte diy`s fra deg :)

    SvarSlett
  3. Du og du er så flinke,knallflott alt i sammen:))dei betonglysesrakene likte eg veldig godt,knallfint!
    Ein fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Oi dette var vanskelig, å velge en favoritt ut av såå mange kule DIY ;)
    Likte veldig godt den nye puten, tøft mønster :)
    Du er super flink :)
    Grattis med snart 1 års jubileum!
    Det har jeg i mars ;)
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Oioioi så mange flott prosjekter, så flink du er altså!
    Puten og lysestakene er knailltøffe:)

    Ønsker deg en riktig fin torsdag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  6. Blir stum jeg...du MÅ jo begynne å selge til butikker. Utrolig flott alt sammen!!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Helt utrolig flotte diy ting du viser her!
    Jeg har kjøpt meg trekuler til serviettringer, men siden mellomste søster har brukt opp hele strikken jeg trodde jeg hadde har de blitt liggende;-)
    Flott torsdagskveld

    Klem

    SvarSlett
  8. Så mange gode ideer, du e go! :) Masse god inspirasjon.
    Ønsker deg en fin kveld :)
    -E

    SvarSlett
  9. Du er knallgod på DIY!
    Jegf liker nok puten ekstra godt ♥

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  10. For ein fin blogg:) Her var det masse masse god inspirasjon:) I innlegget over vil eg sei koppane er ein favoritt:) Sånne har eg laga sjølv, og dei er populære gåver!!

    Eg legg meg til som følgar her inne, og venter spent på neste prosjekt;)

    Silje

    SvarSlett
  11. Masse fint her!
    Vanskelig med noen favoritt, men er flere jeg skal inn og kikke nærmere på :)
    La meg til som følger, og gleder meg til mer inspirasjon :)

    Ha en flott søndagskveld :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!