søndag 6. januar 2013

Takk!




Da var  jula ute her hos oss også... 
Deilig at leiligheten endelig er fresh og julefri! 



Favorittlys LOVE fra HM Home 



Det har gått i ett i det siste, med sykdom og ny jobb,
så jeg har ikke fått besøkt de fine bloggene deres! 

Men jeg vil så gjerne si TAKK for alle de koselige 
hilsenene dere legger igjen! Setter pris på alle gode ord! 
Hjertelig velkommen til nye følgere også, håper 
dere vil finne masse inspirasjon her inne! 

Gleder meg til litt roligere (og friskere) tider! 
(Har masse bloggmateriale på lur! ;)) 

 God søndag! 
Toril :) 




7 kommentarer:

  1. Deilig å ha jula ute av huset ja:)
    Fiiint bilde - lekkert lys!
    Ha en fin søndag.
    Klem L

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde :) Godt å komme ut av juleboblen vet jeg ;)
    Ha en super fin ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig bilde og at jula er borte synest eg var deiligt her og,blei så lyst og godt og litt tomt men det var deiligt det og:)gleder meg til å følge deg dette året som ligger foran:)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Godt nyttår !!! Ja herlig å freshe opp i stuen og få ut jula. Nytt år nye muligheter !!! God uke til deg :-)

    SvarSlett
  5. Ja det var godt når jula ble pakket vekk,selv om det var veldig koselig! Deilig med duftlys!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Vi er visst mange som har hatt en slik start på året..., ja ja, vi får tro det bare går oppver nå!! Fint bilde, så enig i at det tross alt er greit å ta jula nå!
    Klem♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!