torsdag 17. januar 2013

Rask forandring




... med svart spraymaling! 
(eller egentlig lakk...;)) 




Disse lysestakene ble plutselig svarte og kule! 
(Jepp, det svarte og hvite har inntatt hjemmet vårt også nå...) 




Jeg har brukt hobbylakk fra Biltema. 
Billig og bra! Kan anbefale den! 

Tips: Spray på i flere tynne lag. 


Takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen, 
og hjertelig velkommen til nye følgere! Stas! 
Planlegger forresten et superkult DIY-prosjekt nå!  
Stay tuned! ;) 

Fortsatt god torsdag!  
Klem fra Toril :) 





11 kommentarer:

  1. Stilig :) Gøy å forandre med super enkle grep :)
    Veldig spent på diy din nå altså ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott,så topp å bruke så enkle midler og så blir det så fint:)
    Fin fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så tøffe. Sorte detaljer er riktig så stilig :-) Fint med litt kontraster i interiøret.

    Ha en finfin torsdagskveld :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  4. Så flotte de ble! Her har jeg bare sprayet en lysestake,men har absolutt lyst å spraye mer:-)

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)
    Så kule lysestakane dine blei. Spraylakk er heilt supert, vips så er det ein ny ting:)
    Gler meg til og sjå DIY prosjektet ditt:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Så enkelt! Og så tøft det ble!
    Har forresten enda ikke fått sendt avgårde premien din enda. Har vært syk hele uka. Men håper å få den avgårde i morgen eller lørdag ;)
    Klem <3

    SvarSlett
  7. Tøft ble det, jeg har noen lysestaker her som virkelig ville trenge et "løft", tror jeg skal gjøre det samme :)
    Fin blogg du har, jeg legger meg som følger :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Spraylakk er genialt til å oppdatere lysestaker!! :) De ble kjempelekre! Gleder meg til å se DIY prosjektet ditt! ;)

    Ønsker deg en fin helg snuppa!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så flotte lysestaker - ja spraylakk er genialt:)
    Stilig Poul Pava krukke i innlegget under - min favoritt:)

    Ønsker deg en fin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  10. Ja, lakk er kult å fornye med! Jeg har lyst på gullspray nå, så må komme meg til en butikk med det snart! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!