søndag 13. januar 2013

Oppbevaringsglass





....fra den kule designeren Poul Pava. 






Vi var så heldig å få dette oppbevaringsglasset i julegave, 
og nå rommer det deilige drops og står i kjøkkenhyllen vår. 






"Poul Pava er en dansk kunstner som på en naiv og spontan måte 
har spesialisert seg på å male og tegne barnet i oss alle." 





Innholdet matcher det barnslige uttrykket! ;) 

Jeg har sansen for kreativt design! 
Og Poul Pava gir virkelig inspirasjon til å benytte barnestreker. 
Her i landet selges produktene hans blant annet hos Ting. 

Håper helgen så langt har vært fin! 
Nyt sola og søndagen! 

K L E M


PS: Tusen takk for kjempefine tilbakemeldinger  
på serviettringene i forrige innlegg! :) 




11 kommentarer:

  1. Oppbevaringsglass med drops blir liksom aldri feil :) minner om min farmor, hun har slike glass stående rundt forbi. Barnet i oss - ja - de glassene fikk veldig frem det :) herlige farger og herlig kunst. Liker!
    Håper du har en god søndag, fine deg. Her har jeg vært på møte, har nå puttet resten av familien i seng - og sitter nå foran peisen og koser meg. Minus 10 ute! grøss....
    Ha en flott kveld. klem klem

    SvarSlett
  2. Så artige! Denne minte meg om et glass jeg fikk i gave fra et barn en gang. Han hadde tegnet meg og fått det brent over på glasset :) Har vært favorittglasset mitt siden :)

    Så fine innlegg under her! Hadde ikke fått med meg dem jeg.
    Ønsker deg ei fin uke!! :)

    SvarSlett
  3. Bare digger disse motivene og serien han har laget! :) Treåringen vår har så smått begynt å tegne slike figurer, gleder meg til han blir litt mer ivrig å tegne her hjemme slik at jen kan få ramme noen inn på veggen :)
    Ha en herlig søndagskveld!
    Gina

    SvarSlett
  4. Så herligt glass med strektegning på,knallskjønnt og så godt det som er oppi og,nam:)
    Herlig med ungene som tegner og,har et på kjøleskapet som eg måtte bare henge opp!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei på deg:)

    Så utrulig stilig glas:)
    Denne serien er kjempe stilig:)

    Fin ny veka til deg:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Er så mye fint fra Poul Pava!!
    Stilig glass:)

    SvarSlett
  7. Så fine de var - de har jeg ikke sett før!! De likte jeg. Takk for tips om crome, det skal jeg prøve :-)

    SvarSlett
  8. Fint glass med flotte farger oppi :-)
    Her i huset er alt snop kastet, nå er det alvor :-))

    Fin uke til deg!
    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  9. Hei!

    For en trivelig blogg du har! Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din og gleder meg til å se masse mer :-)

    God tirsdagskveld til deg!

    Klem Katrine

    SvarSlett
  10. Utrolig stilig glass, takk for tips!! Og de serviettringene under var kjempefine!! Så utrolig mye fint du lager, jegg legger deg inn i lista mi!!
    Klem♥

    SvarSlett
  11. Koselige glass med deilige drops. Det er alltid herlig med interiør som gjør deg glad og barnslig.
    Deilig med litt liv.

    Jeg har du får en flott dag. Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!