mandag 28. januar 2013

Hurra!!





Ett år siden første innlegg på Hverdagsbloggen!! 


Litt fakta fra året som har gått.

Hverdagsbloggen har fått...


over 75 tusen sidevisninger (med besøksrekord på 5 tusen på ett døgn!) 
nesten hundre følgere på Blogger, og en fin liten gjeng på Bloglovin'. 
I tillegg finnes flere av bildene mine på pinterest, og på facebook 
på inspirasjonssiden til Tips & Inspirasjon Til Hjemmet. 


Hadde aldri trodd dette for et år siden... 
Bloggen har tatt sine egne veier, og jeg koooser meg på reisen! :) 








Mitt ønske med bloggen er å dele alle mine mange prosjekter, 
og forhåpentligvis gi dere som er innom noen gode ideer og inspirasjon. 
Det siste året har jeg fått massevis av tilbakemeldinger fra såå mange skjønne 
mennesker som har blitt inspirert igjennom det jeg har delt her på bloggen. 


Så jeg vil benytte muligheten til å si  tusen takk  for alle hyggelige hilsener!


Er glad og ydmyk for alle gleder jeg har fått igjennom bloggingen.  
Jeg er privilegert som kan være med å spre skaperglede og kreativitet! 
Gleder meg til å dele mye mer med dere i tiden fremover :) 




Fortsatt god uke!
K L E M 




9 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra!!! :) Gleder meg til å følge deg videre!! :)
    Ha en fin uke snuppa!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer!! Du har en flott blogg,og jeg gleder meg til å følge deg videre:-)
    Klem..

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 års dag og kjempe fine tall :)
    Vi har bursdag nesten likt vi ;)
    Tusen takk for kommentaren din om englen min, det varmer og trøster :)
    Det gjør veldig vondt å høre om at søsteren din har opplevd det samme!
    Sorgen eier de ordene, meningsløst, urettferdig og uforståelig.
    Håper hun klarer se fremover og finne glede i de små tingene.
    Husker selv at det hjalp å fokusere på de små små tingene i hverdagen.

    Håper du får en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer!
    Du blir lagt merke til!!
    Vel fortjent med all oppmerksomheten :-)

    Gleder meg til fortsettelsen! :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. SÅ god du er - og så veldig, veldig gøy med alt det fine som skjer med bloggen din! Jeg unner deg alt sammen og gleder meg med deg. Gratulerer med 1 års jubileum :)) Du har en nydelig blogg - dessuten er du fantastisk på fine kommentarer, som gjør at vi får lyst å besøke deg igjen og igjen (selvsagt sammen med at du er superkreativ, inspirerende og har en super blogg ;)) klem klem

    SvarSlett
  6. I dag er jeg innom igjen - rett og slett fordi jeg satt og grublet på noe - og tenkte at kanskje DU har svaret på det (ta det som et kompliment - og har du ikke svaret så er det helt ok :)) Har du noen gang beiset noe med sånn drivved-beis? og hvordan blir resultatet syns du? vi pusser opp og et rom har drivved-tema...med drivved-tapet og slikt, og jeg har lyst å beise noen møbler...men ikke gjort det før. Har du? (jeg tenkte at hvis noen har gjort det, så må det vel være deg ;)) Tror jeg uansett tar sjansen på det, må bare finne ut hvor jeg får tak i det... :) ha en fin dag -igjen!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye! Det er kjekt å blogge, og ekstra motiverende når så mange blir inspirert av deg og titter innom deg! For det er lett å bli inspirert her inne! Tusen takk for gode tips!
    Håper forresten at du har fått premien fra meg nå. Tok litt tid, beklager det. Men det har gått i sykdom hjemme, og ellers travle dager både når det angår jobb og fritid, så da tar ting tid!
    Ha en fortsatt fin onsdagskveld!
    Klem <3

    SvarSlett
  8. Hurra for merkedag og gratulerer med så fine besøkstall :-)

    SvarSlett
  9. Så gøy, gratulerer med 1 år og fine tall:)
    Fortjent!
    Fortsatt fin helg:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!