mandag 21. januar 2013

Diy putetrekk




... med eget design! 




Jeg har brukt tekstilmaling, Palett fra Panduro. 
Putetrekket er ferdigsydd, også fra Panduro. 

Putetrekket må vaskes før det kan males på. 
Når maligen er tørr strykefikseres den på vrangen. 
Etter et døgn tåler malingen maskinvask på 40 grader. 




Teknikken jeg brukte var en blanding av stenking og spruting. 
Om du ønsker kan du bruke en stenkepensel. Det gir en kul effekt! 

Du kan også male direkte med pensel på tekstilene, 
eller bruke stempler eller sjablonger. 




Ønsker dere alle sammen en GOD uke! 

K L E M 





11 kommentarer:

  1. Dette var skikkelig kult! Takk for tipset, det er så mye man ikke vet om, og jeg blir så glad når jeg kommer over sånne fine tips :)
    Tusen takk for kommentar hos meg. Jeg fortsetter nok å ha det hvitt rundt meg, er nok ikke så tøff når det kommer til stykket :)
    Velkommen som følger hos meg også, håper du vil trives :)
    Ha en fin fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Røfft og kult!

    Ha en fin kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Du altså - kreativiteten selv ! Super kul !!

    SvarSlett
  4. Stilig! Dette var et kreativt påfunn. Takk for at du deler :-)

    Ønsker deg en fin tirsdag!

    Klem Katrine

    SvarSlett
  5. Så utrolig kul den var!! Gøy med noe ingen andre har:-)

    SvarSlett
  6. Kjempestilig!!! :) Da har du virkelig en unik pute!! :) DIGGER!!!! Ha en fin dag snuppa!!
    KLlem

    SvarSlett
  7. KnallKUL!!
    Må teste dette altså:))

    SvarSlett
  8. Alt du finner på og får til sier jeg bare- Jeg hadde ikke kommet på idèen en gang. Superstilig - og så gøy med alt du fikser selv :) vær stolt. Takk igjen for alt du inspirerer meg og andre til. Du er unik <3 klem klem

    SvarSlett
  9. Kjempe stilig design, så flink du er! :)

    Mvh.
    Stian N. Moen / Noreen Interiør

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!