lørdag 1. desember 2012

Kongletre




Skulle gjerne vist dere en ferdig adventskalender idag... 
Meeeen den trenger enda et strøk med beis før den er klar for offentligheten...;) 
Derfor får dere heller se kongletreet mitt denne nydelige 1.desember dagen. 

Konglene fant jeg utenfor huset til foreldrene mine,  
og jeg tror kanskje det tok meg 10 min med limpistolen for å lage dette treet. 
(Tips: lim ring for ring, og stable som en kransekake.)  

Ikke så veldig stort, men passe stort til å ha på en hylle synes jeg :)  






Jeg sprayet treet mitt med litt hvit maling så det fikk litt snø på seg! ;) 
Stjerna i toppen er laget av fyrstikker som har fått litt gråfarge. 

Sjarmerende skeivt og hjemmelaget! ;)
Enkelt og raskt DIY tips til deg! 


Nå er virkelig adventstiden her, 
enten vi har julestemning eller ei. 

Håper desember blir en fin måned for deg og dine. 
Klem fra Toril :) 




13 kommentarer:

  1. Så fint, elsker ting fra naturen og at det er lagd selv :)
    ha en flott desenber !!
    klem :)

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Ååå det kongletreet falt eg så for,så enkelt og heilt gratis,et kjempetips som eg og kunne klart,hihi:)
    Minstemor hadde fortalt i barnehagen att mamma elsker Kongler så då hadde ho fått laga ein konglekrans så søtt som bare det,herlig sjarmerende for det var jo ikkje så enkelt for dei små hendene å få det til:)

    Ei flott adventshelg til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så stilig det var! :) Jeg har en hel haug med kongler liggende, kanskje det er dette jeg skal bruke dem til !:) Takk for tipset Toril! Ha en fin 1 desember!
    klem

    SvarSlett
  4. Dette var mye finere enn de de selger på kremmerhuset :) Takk for tipset, har mange slike kongler liggende i en pose her

    SvarSlett
  5. Så fint og så kreativt
    kongletre du har laget
    deg ღ H E R L I G. . .
    Ønsker deg en fin helg
    og advent, klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  6. Så flott det ble!!
    Elsker kongler ♥

    SvarSlett
  7. Håper du vet hvor inspirerende du er! Dette var knalltøft - og tydleigvis nokså enkelt? Herlig med slikt.<3 Elsker bloggen din, og skulle ønske jeg klarte få med meg hvert eneste innlegg! Du er så bra!! Håper du får en skjønn søndag - og jeg gleder meg til å se ferdig kalender også! God klem din vei <3

    SvarSlett
  8. Det var helt nydelig:)
    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Yes de var helt perfekte! naturlige og hjemmelagde !
    Kreativt :)

    SvarSlett
  10. Jeg har en give-away igang på min blog, hvis du har lyst til at deltage,
    er du meget velkommen til at kigge forbi <3

    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Så flott tre!! :)

    Ha en fin fin jule"ferie" :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!