torsdag 6. desember 2012

Juleferie



Adventstiden er her for fullt!
Og nå tar blogge-Toril juleferie :) 

For meg er desember den aller beste måneden i året, 
og jeg har planer om å bruke all min tid og energi på juleforberedelser 
og på mine kjære i ukene fremover.. og litt på studier også da! ;) 

Kommer nok til å besøke alle dere fine bloggere 

for inspirasjon i ukene som kommer. 






Må adventstiden bli en god tid for deg og dine, 
og må julen bli full av herlige øyeblikk! 



"Remember this December,
that love weighs more than gold."


 Gledelig jul! 

Vi blogges igjen i 2013! 
Stor juleklem fra Toril :) 





16 kommentarer:

  1. Kjære gode Toril! Ta deg en velfortjent juleferie og fokuser på det som er viktig nå. Familie, venner, dem du er glad i - og jeg håper du tar med deg budskapet oppi alt det som skjer fremover...
    Jeg syns du har en nydelig blogg og du har gitt oss så mye i 2012. Gleder meg til henge med videre i 2013. Og du - mail kommer, jeg ble så gla :)

    Mange gode klemmer din vei <3

    SvarSlett
  2. Ha en flott juleferie og advent!
    Julen er til for å nytes! :):)

    SvarSlett
  3. Ha en herlig advent og en deilig juleferie :) Her blir det også bloggefri periode til over nyttår.

    Klem fra Wanja

    SvarSlett
  4. Nydelig lysfat! Ha en riktig fin juleferie og advent:)
    Gleder meg til og følge deg i 2013.
    juleklem lille meg

    SvarSlett
  5. Nyt juleferien din, all julekosen og kjærligheten som er til stedet i tiden fremover.
    Nå er jeg fri til å gå i gang med flere av dine gode julegavetips, og jeg gleder meg! Jeg gleder meg også til å følge deg videre i det nye året. :-)

    SvarSlett
  6. Det hørtes ut som en god og lur ide! Kos deg og nyt høytiden ! Gleder meg til å følge deg i året som kommer :-)

    SvarSlett
  7. Det hørtes ut som en veldig god plan! Denne tida hører til familien og masse kjekt samvær :) Nyt den fine tida, og jeg gleder meg allerede til nye innlegg fra deg :)
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  8. ååh, egentlig vil jeg ikke at du skal ta juleferie.. jeg vil se mere fra deg!! men velfortjent, som du har stått på med alle diy julegave tipsene ;-) kos deg masse, og nyyyt tiden før jul :-)

    ett nydelig lysfat, med selvsagt diy advent stake ;-) flinke du! den hjorten har jeg også lyst på!!

    fine uker unner jeg deg!

    klem

    SvarSlett
  9. Gleder meg til å fortsatt følge deg og dine prosjekter i 2013 :)
    Du er en sann inspirasjonskilde :)
    Håper du får en fin adventstid og jul!
    kos deg masse!
    Vi snakkes ;)
    Klemmer

    SvarSlett
  10. Riktig god jul til deg og dine og:))
    Gleder meg til nye innlegg i 2013 ♥

    SvarSlett
  11. Kjære skjønne Torill:)ta deg ein velfortjent juleferie og så gleder eg meg til å følge deg i 2013
    :)gleder meg til å følge deg med alle dine kreativiteter då:)
    Ei flott adventstid til deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Kos deg i julen! Takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Ønsker deg en nydelig ukestart :)
    Klem Renate

    SvarSlett
  13. Kos deg i førjulstiden Toril! :) Gleder meg til nye innlegg fra deg i 2013! :) God jul og godt nyttår snuppa!

    SvarSlett
  14. Lurt! Nyt resten av adventstiden - og studier :-) ha en riktig god jul - "ses" på nyåret :-)

    SvarSlett
  15. Ønsker deg en strålende fin jul! Kos deg og nyt adventstiden. Så blogges vi på nyåret:-) Klem..

    SvarSlett
  16. God jul til deg også, kos deg masse med juleforberedelser, julefred og dine nærmeste. Så sees vi vel på nyåret? :) Klemmer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!