tirsdag 27. november 2012

Mens vi venter...



Mens vi venter pynter vi hjemmene våre 
og nyter stemningen og forventningen. 

Vi tenner lys og teller ukene.  
Åpner luker og teller dagene. 

Vi gleder oss til det som kommer,

og koser oss med tiden som er... 

Herlige ventetid! 










Med disse bildene deltar jeg i bloggutfordringen til  
Tips & Inspirasjon Til Hjemmet, med temaet "Mens vi venter..." 

To heldige utvalgte kan vinne knallfine premier 
fra Perfect Home og fra Dofta Norge. 










Jeg krysser fingrene! ;) 

De andre bidragene kan du se på facebook siden til 
Tips & Inspirasjon Til Hjemmet. Den siden anbefales! 



Ønsker deg en fin ventetid! 
Klem fra meg :) 



7 kommentarer:

  1. Kjempelekkert adventsfat!! :) Likte veldig godt flaskene med tallene på! Lykke til!! Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  2. Kuleste adventstaka jeg har sett ihvertfall!! :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig adventsfat,lekkert med alt i kvitt og så konglene rundt var veldig fint:)
    Lykke til i konkurransen med ditt flotte bidrag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag!!
    Det er så herlig med ventetid ♥

    SvarSlett
  5. Fineste flaskene - har du laget de selv? De likte jeg! Lykke til i utfordring - nydelige bilder :-)

    SvarSlett
  6. Sååå fint!! Dette innlegget hadde ikke jeg fått med meg... Er ikke så mye på pcen for tiden. Skulle gjerne sagt jeg er opptatt med husvask og de syv sorter for tiden, men det er ikke tilfelle det heller vettu... hehe. Men det blir vel både advent og jul her også etter hvert ;)

    Kjempestilig adventsfat du har satt sammen! Henter nok frem konglene her også i helga! :)

    SvarSlett
  7. Dette innlegget har gått meg hus forbi... Makan...hehe.. Helt utrolig lekkert!! Jeg er bare målløs over hvor kreativ du er! Tenk så lite som skal til for å skape noe helt eget og spesielt med masser av personlig preg! Du er så dyktig! Håper det er greit at jeg kansje på en måte kopierer litt av denne DIY'en...Det var bare FOR lekkert til å ikke prøve selv *smiler* Stor klem til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!