fredag 23. november 2012

Inspirert?



Blitt inspirert av DIY julegavetipsene? 

Ulike prosjekter, materialer og bruksområder 
- men alle er forholdsvis raske og enkle å lage!   

Noen av dere har kanskje skjønt at jeg er 
veldig glad i prosjekter som er gjort i en fei!? ;) 





Vil så veldig gjerne takke for alle gode hilsener og tilbakemeldinger  
mange av dere har lagt igjen den siste tiden. Jeg blir helt rørt.  

Tusen, tusen takk! Dere er gode!  
(Og dere gir meg bloggelyst i massevis!)  


God helg til deg som er innom! 
Klem fra Toril 



12 kommentarer:

  1. Takk for herlig inspirasjon Toril! :) Fin helg til deg!

    SvarSlett
  2. Inspirert og imponert! Takk for at du deler :)
    Nå er jeg så himla glad for at fredagen er her. Nå skal helga bare nyyytes :)
    Ønsker deg en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  3. Jaaaaaa!! Jeg blir så inspirert av deg. Kunne gjerne bestil de fra deg om du vil produsere. Så fin den brød?kurven var. God Helg til deg Torill. Klemmm

    SvarSlett
  4. SUPERINSPIRERT!
    Det er vi som skal takke ;)
    Riktig god helg søte deg <3 klem

    SvarSlett
  5. Ja, definitivt!! Tusen takk for mange supre tips:) God helg!

    SvarSlett
  6. Oi så masse fint, og herlig blogg også:)! Legger meg til som følger hos deg:). Er også fan av raske prosjekter, for da føler jeg at jeg får gjort så mye, hehe:). God helg!

    SvarSlett
  7. Hei skjønne deg:)
    Tusen takk for at du deler med oss all den flotte inspirasjonen,du lager så masse fint at det er ein fryd:)
    Tusen takk for bursdagshelsinga,du er fin du og sette veldig pris på det:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Ja det skal jeg si deg! Du er så flink og kreativ. Skulle ønske jeg hadde halvparten av det du kan;))) hihi... Nydelig! klem lille meg

    SvarSlett
  9. Du er jo superkreativ, masse fin inspirasjon:)
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  10. Så mange gode tips, likte godt hjertet av tre :-)

    Ha en fin søndagskveld videre!

    SvarSlett
  11. Absolutt inspirert. Jeg gleder meg til å starte med juleprosjektene mine. Takk igjen for ti gode tips. Julegaver med sjel er mye bedre enn alle andre gaver. :-)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for masse inspirasjon! Jeg liker også prosjekter som kan gjøres i en fei, men jeg er også overraskende tålmodig og kan være skikkelig perfeksjonist med ting som tar lang tid. Håper du får en fin dag! klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!