torsdag 29. november 2012

Flasker med tall




For å lage slike trenger du: 
Fine små glassflasker (jeg har brukt Firefly,) 
limpistol og hvit, matt spraymaling. 






Skriv med smeltelimen på flasken og spray etterpå! 
Jeg valgte å skrive tall på mine flasker og bruke 
de til adventslys, men bare fantasien setter 
grenser for hva man kan skrive/tegne. 






Man trenger ikke bruke flasker heller, 
syltetøyglass eller vaser er også helt supert! 






Likte godt porselens-looken fra den hvite, matte malingen! 
(PS: Jeg har brukt ekstra tykke lys, fra Kremmerhuset.) 

Inspirasjon fikk jeg fra Norgesglasset og  fra et besøk innom her. 
Hvordan adventsstaken min ble til slutt kan du se her :)  



Ønsker deg en fin torsdag! 
Klem Toril :) 





4 kommentarer:

  1. Knallfine! Så kreativt:)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine!! Denne ideen må prøves ut ;)

    Klem Renate

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du deler denne ideen ! dette vil jeg også prøve.
    superfine ! :-) nå er det helg og snart 1 desember ! nyt den!

    SvarSlett
  4. Utrolig kult! Ikke sett den ideen før, så takk for at du deler :) Ha en herlig helg! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!