mandag 19. november 2012

Diy Julegave nr.9



DIY nr.9 i rekken er varm og myk: 
En deilig strikket hals! 

Jeg brukte rundpinne 15 
og strikket en rett og en vrang. 
Hvis du ønsker at halsen skal være 
litt stram så kan du legge opp 40 masker, 
om du vil ha en litt vid hals legger du opp 50. 




Denne er strikket med  dobbel ulltråd. 
 (Beregnet til pinnestørrelse 8.) 




Du kan strikke til ønsket lengde. Jeg stoppet 
når min hals ble 35 cm, jeg følte det ble stort nok. 
Den her skal nok holde meg god og varm i hele vinter! 

Raskt og enkelt prosjekt 

- det liker vi! ;) 


Måtte den nye uka bli god! 
Klem fra meg :) 




6 kommentarer:

  1. Så fin!
    Og så fint bilde av deg :)
    Du har virkelig smitta meg med alle dei flotte hekleprosjekta dine, eg hekler som aldri før ;)

    Ha ein strålande dag, stor klem :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig hals på deg som er så flott:)flinke du med alt du får til:)
    Ein flott kveld til deg,her tenkte eg å klippe ut tre på tjukt papir skulle bare hatt ein mal først:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Flotte julegavetips! Studentbudsjettet har i år gitt meg klar beskjed om at DIY julegaver er førsteprioritet. Så tusen takk for at du deler. Jeg skal plukke med meg et tips eller flere, og følge den fine bloggen din videre på veien. :-)

    SvarSlett
  4. HEI:)
    SÅ FLINK DU ER!
    JEG LIKER BLOGGEN DIN OG LEGGER MEG TIL SOM FØLLERE
    HÅPER DU VILL TITTE INN TIL MEG OGSÅ:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. For en FANTASTISK blogg du har! Herregud jeg har sittet å lest og skrollet, og skrollet og lest i en evighet nå. Her kommer jeg til å tilbringe masse tid. Takk for boblene inspirasjon, du er råflink!

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Den halsen så god ut! Og det gjorde jenta inni også :-) frister å prøve
    På en sån også gitt... Men nå må jeg prøver få ferdig litt av det jeg har startet med først tror jeg..
    Mange baller i luften .. Hehe... Nattaklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!