fredag 16. november 2012

Diy Julegave nr.8





Vil ønske deg en god helg med et glitrende fint DIY-prosjekt! 
Bilder på lerret laget av lim og glitter (pulver.) 







Metoden jeg brukte er den samme som man bruker når man skriver 
på bursdagskroner i barnehagen! ;) Tegn med tuppen på limen og dryss 
glitter over. Det overflødige glitteret heller/dunker du av og bruker om igjen. 
Det kan være lurt å ta litt og litt av motivet og la limen få tørke innimellom. 
La bildene tørke liggende, slik at limen ikke renner. Og forresten... 
Tegn motivene svakt med blyant først. Det kan være smart! ;) 

Jeg brukte både lerret, glitter og lim fra Panduro. 
(Panokitt-limen kan bruktes til det meste!) 

Nevnte jeg at prosjektet går super-raskt? ;) 

Ønsker deg en fin helg!  
Klem herifra :) 


12 kommentarer:

  1. takk for tips, dette skal jeg prøve! :)

    SvarSlett
  2. Guri så lekkert! Du har jo berre "kick ass" håndskrift :) Skikkelig nydelig, og ein veldig god ide!! Korleis kjem du på alle desse flotte DIY'ane? Snakk om kreativitet!

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Du er bare så flink med alle disse diyprosjektene dine... blir helt imponert jeg. Hadde jeg bare hatt LITT av kreativiteten din!

    Jeg er i litt laber bloggstemning for tiden. Dårlig med innlegg og dårlig med kommentering, men sånn er det vel for de fleste inni mellom :)

    Ønsker deg ei fin helg!
    Og du, takk for tips ang kaffi - må bare drikke opp det lille lageret vi har så skal den prøves!! :)

    SvarSlett
  4. Dette var lekkert! Flinke deg:) Har bladd litt nedover her,like fint det også:)) Fine bilder. klem lille meg

    SvarSlett
  5. Så fine de ble! Skikkelig dekorativt og enkelt, det liker jeg. :)

    SvarSlett
  6. Hei Toril! :) Endelig fant jeg bloggen din!! :) For noen flotte DIY prosjekter du har! Er virkelig imponert! :) Håper alt står bra til! Legger deg til i blogglisten min jeg! :) God helg snuppa!

    SvarSlett
  7. Skikkelig lekkert. Mange gode ideer nedover som jeg skal se nærmere på :)

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint og enkelt! Veldig flink og kreativ du er med alle disse tipsene:)
    Nyt resten av helgen!
    Klem

    SvarSlett
  9. Knallflott - og så enkelt og lekkert samtidig. Du er så god til å inspirere! Tusen takk fineste deg :) god søndag ønskes deg :) klem klem herfra

    SvarSlett
  10. Hei:) så fint:) alltid hyggelig å titte innom de kreative ideene dine:)

    Kine:)

    SvarSlett
  11. Dette var fint! Hvordan klarer du å få til så fin skrift? Stødig hånd? :-D
    Mange fine DIY-tips du legger ut altså! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!