onsdag 14. november 2012

Diy Julegave nr.7




Fine perler og litt silkebånd blir fort til et unikt smykke. 
Morsomt og lett å lage, og en  kjempe koselig gave å gi bort. 





Jeg ble inspirert av alle smykkene på sløyfer 
som festes ved å knytes sammen i nakken, og fant fram  
noen perler og bånd jeg hadde liggende. Man kan bruke akkurat  
de perlene og båndene man ønsker. Slik blir smykket helt personlig! 
(Bare husk at båndet må kunne tres igjennom hullet i kulene.) 




Jeg brukte en nål for å tre silkebåndet igjennom, 
og valgte å lage små knuter på sidene av hver kule. 






Du kan lett laget et superfint armbånd på samme måten. 


Ha en strålende fin onsdag! 
Klem fra meg :) 





3 kommentarer:

  1. Jammen er du kreativ!! :) Så mange gode idèer - gjør det til en fryd å lese her :)
    Slik armbånd eller kjede skal jeg helt sikkert prøve meg på, når jeg får tid vel og merke ;)

    Nyt kvelden :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så utruligt fint,du er så flink og eg likte så godt dei fargene du har brukt:)
    Ein nydelig kveld til skjønne deg!
    Digger desse DIY dine!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!
    Her er det også smykkelaging for tiden, venninnegaver fra snuppa til snuppas venner ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!