fredag 9. november 2012

Diy Julegave nr.5




Vil ønske GOD helg med DIY tips nr.5 i rekka! 

Praktisk og fiiiin oppbevaring! 
Noe alle ønsker seg vel?! 





Denne herligheten er heklet ut ifra en 
oppskrift jeg fant her, på Pickles. 
(En side som anbefales!) 

Jeg gjorde noen endringer: 
Valgte å bruke heklenål nr.12 og tekstilgarn (hooked zpagetti.)  
Brukte ca to nøster på min, jeg heklet den noe større enn oppskriften. 
(Min er ca 30 cm i diameter, og ca 20 cm høy.) 




Knallfin til all mulig oppbevaring; 
leker på barnerommet, doruller og håndklær på badet, 
eller luer, skjerf og votter  i gangen. 




Tror jammen jeg må lage en litt mindre også, 
en som vi kan ha som brødkurv her i huset. 

Raske prosjekter liker vi! 

Må dagen og helgen din bli god.
Klem fra meg :) 



6 kommentarer:

  1. Knallkuul!! Du er bare så flink til å hekle at jeg blir helt misunnelig!! Det blir jo så gjevnt og rett og fint!! Jeg har ikke prøvd å hekle selv ennå men nå har jeg en spennede hekleplan i hodet som jeg bare må få satt ut i livet! Blir jo SÅ inspirert av å se på alle dine flotte kreasjoner! Takk for fin kommentar om det "nye" kjøkkenet mitt <3 Det varmer :) Riktig god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Superkul!!! Du er blitt skikkelig flink og kreativ med heklenålen :)
    Ønsker deg en riktig fin fin helg .
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Så kul,og så flink du er til å hekle. Flott farge! Gid helg t deg:-)

    SvarSlett
  4. Utrulig flott blogg du har, med masse fin inspirasjon!
    Eg har lyst til å prøve å hekle denne, og lurer på kor du har kjøpt garnet? :)
    Klem fra Anita
    www.draumehjerte.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Så fin! Imponert - du er flink! Liker fargen :-)

    SvarSlett
  6. Du er så flink,eg elsker å sjå desse innlegga dine med det du lager:))du er bare best!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!