onsdag 7. november 2012

Diy Julegave nr.4



Englevinger i Fimo leire! 






Fimo er en type leire som er superlett å jobbe med. 
Du finner den blant annet her. Den kjøpes i små pakker 
og egner seg godt til å lage f.eks. pynt til juletreet eller lignende. 





For å lage englevinger tegnet jeg meg en mal som jeg klipte ut i kartong. 
Jeg brukte en kjevle og kjevlet leiren flat, deretter skjærte jeg ut  
vingene med kniv etter malen jeg hadde laget. 

Om du ønsker oppheng; husk å lage hull! 
Leiren herdes i ovnen på 110 grader i 30 minutt. 





Jeg brukte hvit leire, men falt for fristelsen og malte vingene gull! ;) 
(Leiren er kjempe fin uten maling også!) 

Dette er forresten en super aktivitet å ta med barna på! 
En idé du ble inspirert av? :) 


Ha en fin dag!
Klemmer fra meg :) 




5 kommentarer:

  1. Herlig tips :) dette gjorde jeg for et par år siden - litt større engler, og ga hist og pist til venninner ;) ble fint det! Og så lurt, dette kan jeg jo faktisk ta med barna på nå!! :)

    Ønsker deg en nydelig ukesslutt! klem klem

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!

    Så mange fine tips du legger ut, takk for inspirasjon, skal ta med meg dette videre ja! *flinkis*

    Jeg har tatt en liten bloggpause, komme sterkere tilbake!! Men titter innom favorittene mine, bla deg ♥

    FIN kveld til deg! KLEM

    SvarSlett
  3. Du er jaggu meg kreativ du, og! Flinka:))
    Goood klem til deg fra meg:))

    SvarSlett
  4. Åh perfekt julepynt!! Æ like!! Det skal æ jmmen prøve mæ på!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!