lørdag 3. november 2012

Diy Julegave nr.2



Hvem ville ikke blitt glad for et hjemmelaget hjerte i tre? 




Du trenger: 
et par runde vedkubber/pinner 
en sag og en limpistol, 
oppheng og hyssing. 




Sag tynne skiver av pinnene. Tykkelsen velger du selv, 
men det er en fordel at skivene er ca like tykke. 
Deretter limer du skivene i hjerteform med 
en liten "ert" med lim fra limpistolen. 

Du kan selv velge om du ønsker oppheng eller ikke.
Jeg kjøpte oppheng som jeg kunne lime fast på baksiden. 





Et perfekt hjerte til å henge på en vegg ute, eller på en dør, 
eller kanskje det bare kan stå inne og være fint? På en hylle eller bildelist? 
Om du vil kan du pynte det mer, med sløyfer eller lignende. 

Jeg likte mitt akkurat så enkelt.. 
Elsker at strukturen i treet blir så synlig. 

Håper du ble inspirert! 
Ønsker deg en fin-fin lørdag. 

Klem fra Toril :)



8 kommentarer:

  1. Så enkelt og nydelig !
    Inspirerende :)
    Takk for tips !!

    -ingrid-

    SvarSlett
  2. Så stilig! Gleder meg til å følge alle tipsene dine! :)
    Jeg er inne i en litt laber bloggperiode. Har vært så trøtt i det siste, sikkert mørketida ;) og nå er jammen det forkjølelsen nådd meg også... urk!

    Ha ei GOD helg :)

    SvarSlett
  3. Så enkelt og samtidigt så nydelig,noko eg hadde fått til det:))tusen takk for supre tips skjønne deg!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Nydelig!
    Ha en fin lørdagskveld:)
    Klem

    SvarSlett
  5. kjempe fint ! god idé . denne skal jeg ta med meg ;-)

    SvarSlett
  6. Tøft - og dekorativt!! Takk igjen for supert tips :)) du er så bra <3 God ny uke til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!