onsdag 21. november 2012

Diy Julegave nr.10




Den perfekte gave til en bestefar eller en tante, 
eller noen andre som er glad i noe søtt. 

Deilige hjemmelagde karameller er alltid koselig å gi bort! 

Etter litt prøving og feiling kan jeg anbefale dere 
Manuelas Creamy Caramell oppskrift, her. 







Nam nam! Usikker på om jeg klarer å gi bort mine! ;)  

Dette er den aller siste Julegave DIYen fra meg i år.  
Men jeg har to kule advents-DIYer på lur. 
De skal dere få se neste uke en gang. 

Det er jo plutselig SNART advent!


Tusen takk for alle koselige hilsener de siste dagene forresten, 
og hjertelig velkommen til alle nye følgere. Koselig! 

Ha en fin onsdag! 
Klem fra meg :) 




7 kommentarer:

  1. Å, det var en nyydelig gave!! Kanskje dette er noe jeg kan lage til min farmor? ;) Herlig å høre om din også forresten! Men du - disse, er de myke eller harde? Uansett - en supersøt gave og enkel å lage! Jeg har feilet mye med karameller, så disse skal prøves da! Takk, søte deg. Må du ha en fin uke videre :) klem

    SvarSlett
  2. Karameller er jo så godt,husker jeg lagde i fjor. Så må kanskje prøve denne! Nam nam! Halsen va kjempe flott,du er så flink!

    SvarSlett
  3. HEI:)
    Å KARAMELLER ER SÅÅÅ GODT:)
    HELDIGE DI SOM FÅR DI
    SÅ KOSELIG DU VILLE FØLLE MEG OGSÅ!
    NYT DAGEN !
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Nam!!! De såg nydelig ut! :) kanskje jeg burdet prøve disse i helgen! ;) Fin dag til deg!

    SvarSlett
  5. Hallo:)
    Koselig blogg du har, legger meg som følger:)
    Ja de så gode ut!! Hjemmelaget er vel så bra som kjøpte gaver synes jeg! Jeg er nok flinkest til å kjøpe, men setter selv stor pris på noe som er hjemmelaget!!
    Ha en fantastisk kveld videre!

    SvarSlett
  6. Nam! Det så utrolig godt ut ;-) Herlig med sånne gaver! Tusen takk for tipset! Flotte bilder du har tatt også.

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  7. Dette skal eg jammen lage :))
    Har du brukt celofan å pakke dei inn i?
    Klem klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!