tirsdag 16. oktober 2012

Snarvei



... til ny pute i sofaen!

Gjenbruk av to plagg jeg ikke brukte lenger: 
En strikket jakke som krympet i vask 
(note to self: husk ullprogram! ;)) 
+ strikket genser uten fasong 
= tofarget strikket pute. 


Sydde med symaskin rundt kantene, og lot det være igjen  
en liten åpning til innerputen. Åpningen sydde jeg  
for hånd med grov ulltråd. Størrelse 40x40cm. 








Elsker denne mellom-blå fargen! 
Passer perfekt til det blå kubbelyset  
som ble med hjem fra jobb i forrige uke. 

Har vanligvis lite farger i stua vår, men jeg 
tror jammen denne får bli en stund! ;) 


Ha en flott dag! 
Klem :) 



11 kommentarer:

  1. Så kreativ du er! Puten ble kjempe flott:) Lurer på om jeg skal prøve å strikke min egen til sofakroken. ( må bare få tid til det...)
    Fin dag til deg videre!

    SvarSlett
  2. Blir bare så imponert over alt du tryller fram eg,så kreativ og flott alt du kommer med,så flott den puta blei,flott farge:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så flott den ble!
    Herlig farge ♥
    Og slike strikkede puter er jo så myke og gode:))

    SvarSlett
  4. Så smart! Veldig fine:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så lurt! Det skal jeg huske på neste gang jeg krymper;)) Nydelig det ble med lysfatet og fargen:)klem lille meg

    SvarSlett
  6. Det ble lekkert -og så lur du er, som gjør deg nytte av gensere du ikke kan bruke lenger. Lurt, lurt :) takk igjen for alt du deler! Ønsker deg en skjønn uke videre :) klem

    SvarSlett
  7. Nok ei flott pute fra deg! Så flink du er altså!
    Ha ei god natt :)

    SvarSlett
  8. Du er så kreativ!! :D
    Kjempegod idé å gjenbruke klær man ikke bruker lenger. Skal jeg prøve å huske neste gang jeg skal rydde i klesskapet!
    Ha en god onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Heia!

    Sier som jeg alltid gjør, kreativ du er!! Så tøff fargeklatt!
    Takk for at du deler.

    FIN kveld til deg! KLEM

    SvarSlett
  10. Veldig flott og veldig kreativt :) Tror jeg rett og slett må finne fram noen gamle klær, jeg også ;)

    Takk for et godt tips !

    Ha en flott Torsdag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!