fredag 19. oktober 2012

Restegarn til nytte!




Midt i sommervarmen i juli satt jeg og svigerinnen min og 
puslet med litt restegarn. Ulltråd faktisk. Svigerinnen 
min hadde nemlig en super idé for en enkel DIY! 

Vi formet figurer med aluminiumsfolie 
og surret ulltråd rundt. Dekorativt, ikke sant? 








Her kommer noen tips: 

Du kan henge hjerter på grener, på knagger, dørhåndtak og knotter. 
Du kan henge hjerter i et vindu, legge hjerter på et lysfat eller en bildelist. 
Du kan sy bokstaver eller ord på hjertene, eller pynte de med sløyfer. 
Du kan lage dørkrans og pynte med grener og kongler. 
Du kan lage bokstaver, ord, eller tegn (peace-tegn f.eks.)



Passet ikke helt å henge de opp i sommer, men nå skal de frem! 
Takk for en koselig ettermiddag og en GOD idé, Torunn! :) 

Og takk  til alle for fine tilbakemeldinger 
på forrige innlegg! :) Dere er jammen gode! 




Ha en herlig helg! 
Toril :) 



10 kommentarer:

  1. Så FINE de ble:))
    Koselig med slike venninne-kvelder ♥

    SvarSlett
  2. Tøft! :) og takk for tipset, dette var virkelig noe å ta med seg videre :) ønsker deg en nyyydelig helg fineste du. klem klem <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk for supert tips,dei var så flotte og virkelig noko eg kunne tenkt meg:)kjempedekroative;)
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så oppfinsomt og fint : ))

    og flott blogg du har!

    gooo' helg : ) hilsen Silje.

    SvarSlett
  5. Nei så fin!! Du er så kreativ :)

    SvarSlett
  6. For noen flotte ting du lager! Har drømt meg helt vekk når jeg har kikket på bloggen din, og blir VELDIG inspirert! Deg vil jeg følge videre! Gleder meg til fortsettelsen :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så utrolig kult! Denne ideen skal jeg ta med meg videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!