tirsdag 23. oktober 2012

Peace out!





Bare en liten fortsettelse på forrige innlegg. 
Her er mitt peace-tegn av aluminiumsfolie og ulltråd. 






Morsomt at så mange likte denne ideen! 



Jeg har forresten vært så heldig å bli plukket ut som delfinalist i bloggutfordringen 
til Tips & Inspirasjon Til Hjemmet! Utfordringen har temaet "Høststemning"  
og du finner alle finalebidragene her. Hele bidraget mitt finner du her.  

Gøy å bli plukket ut sammen med så mange kjempe flinkebloggere! 
Vinnerne presenteres på søndag! Krysser fingrene! ;) 




Ønsker deg en fin tirsdag!
Klem fra Toril :) 





7 kommentarer:

  1. For en lur DIY du viser, den kan kanskje barna i huset her også lage;-)
    Alltid kjekt med nye aktiviteter!
    Lykke til i Høststemining - utfordringen!

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Kjempestilig peace-merke, og genialt laget:) Takk for tips!
    Gratulerer så my med finaleplass og lykke til videre:)

    Ønsker deg en flott ny uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Du er så flink,blir stadig imponert:)nydelig den du laga sjølv om eg ikkje liker peace merket,kanskje eg er den einaste,hihi så var det veldig flott laga til;)så gøy med finaleplass,gratulere så masse!
    Fin fin ettermiddag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kult,enkelt og dekorativt! Takk for at du deler:-) Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Utrolig fint! Så kreativt:)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så stilige DIY! Dette skal jeg garantert prøve meg på :)
    Takk for tips. Legger meg til som følger og tar meg
    en titt rundt.

    SvarSlett
  7. Så fiin <3 Så gøy at vi begge er blandt de 10! Lykke til :D
    Legger meg til som følger jeg ;)
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem Renate

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!