fredag 12. oktober 2012

Ny lampe





... i høstmørket! 

Jeg var så heldig å vinne denne knallfine Hübsch lampen 
Takket være alle dere fine som stemte på mitt bildet. Så utrolig stas!  










Den gir et lunt, varmt lys som lager go' stemning når mørket kommer snikende.  
Og fargen; nydelig! Jeg er heldig!! Igjen, tusen takk for alle stemmer! Smiler 
når jeg tenker på at denne fine lampen henger her hos meg fordi så mange 
snille, snille folk tok seg tid til å stemme frem mitt bilde. Det er kult det! 


Ønsker deg en GOD helg du som er innom! 
Takk til alle som legger igjen så hyggelige hilsener. 

Nyt det fine høstværet! 
Klem fra Toril :) 





12 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Kjempefin lampe:)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye :)
    Kjempe flott lampe og kunne tenke meg en sånn selv faktisk.
    Lurt med alle konkurranser i tilfelle man vinner :)
    Hilsen ELin

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse!!
    Flott lampe:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med en fantastisk gevinst!! God fredag til deg :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med så flott premie og den er velfortjent,det var nydelig farge på lampa,du kan beundre den kvar dag du og tenke på kor heldige og flink du har vært:)
    Ei nydelig helg til deg!
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flott ny lampe, stas!! Den var skikkelig fin! Likte ogsp godt putene under her, tror kanskje jeg må prøve...;)
    Fin fredagskveld til deg!

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye!! Lampen var kjempeflott!! Og så fine puter under her da!!

    God helg til deg!!

    SvarSlett
  8. Det var en flott lampe du har fått deg der! Ha en flott helg hos deg!

    SvarSlett
  9. Måtte spørre svigermor om den greina, den heter visst judaspenger, vokser inni hekken i hagen vår:) Fortsatt fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  10. Kjære gode Toril :) Innom for å hilse på deg, etter å ha vært fraværende leeeenge! Det har gjort godt med en pause, men vips så var jeg her igjen - har savnet mine bloggvenner - og å lese og se på alt det fine du legger ut! :) Helskjønn den lampen, veldig "min stil" :) så håper jeg du har hatt en fin helg så langt - og at søndagen din blir full av glede. Sender en god klem herfra

    SvarSlett
  11. Oi, grattis som vinner og med en fantastisk premie :)
    Kjempefin!
    Jeg digger Hubsch, så mange fine lamper!
    God søndag til deg :)
    Silje

    SvarSlett
  12. Så heldig du er!! :)

    Den var rå fin, likte godt fargen også!
    Håper helgen din har vært knall, ønsker deg en fin fin uke!
    Takk for så hyggelig komentarer inne hos meg som alltid! Varmer :)

    Klem Anine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!