tirsdag 2. oktober 2012

Høststemning




Tid for høst og epler, tid for te, tid for kjærlighet, 
tid for varme pledd og kalde nesetipper... 
Tid for å finne hvilepuls... sammen. 











Dette er mitt bidrag i Tips & Inspirasjon Til Hjemmet sin 
store bloggutfordring med temaet Høststemning. 

Konkurransen er i samarbeid med nettbutikken Multitrend.no, 
og hovedpremien er intet mindre enn en kjøkkenmaskin! 







Sjekk ut denne linken her om du vil hive deg med i konkurransen! 
(Og forresten.. Beklager at det ble konkurranse-innlegg NÅ igjen! ;)) 

Ønsker deg en strålende fin høstdag! 

Klem fra Toril :) 





6 kommentarer:

  1. Flinke flinke kona mi!

    SvarSlett
  2. Veldig flink,pent :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig bidrag ♥
    Flotte farger:))

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!!! Vi har denne typen busk utenfor jobben min, tenkte da jeg parkerte i dag at de var så utrolig fine!! Tror jammen meg at jeg må rappe med meg noen i morgen ;)

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Og så kjekt at du vil følge meg videre!!

    God klem til deg!!

    SvarSlett
  5. Kjempefine høstbilder & koselig blogg! Jeg slår følge med deg videre;)
    Heidi:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!