fredag 26. oktober 2012

Diy-gavetips



Høsten er allerede på hell, 
iallefall her på Sunnmøre. Her 
ligger det nemlig hvit snø på bakken! 
Høsten på hell - og november i anmarsj. 
Og når november har kommet da er det jo på  
tide å tenke på å lage julegaver, ikke sant vel?! ;) 

November blir DIY-måned her hos meg, 
med masse julegavetips! Yeah! 
Gleder meg! Gjør du? ;) 





Velkommen til nye følgere forresten, 
kjempe koselig at dere vil følge meg videre! 

Ha en flott helg! 
Klem Toril 



PS: Om du trenger litt DIY-inspirasjon akkurat NÅ,
trykk på etiketten "DIY" i menyen på høyre side :) 




5 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til DIYtipsene dine!! Og jeg gleder meg til November og Desember generelt... nå går det fort frem mot jul altså! Weee :)

    Ha en deilig fredagskveld!! :))

    SvarSlett
  2. Jeg blir hoppende glad hver gang jeg ser at du har lagt ut et nytt blogg-innlegg. Glad for at du finnes!!

    SiriAmanda

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:)
    Synest det var litt rart når det kom litt snø for synest me nett hadde fått høst her men vekene går fort så det er vel naturlig at det skifter:)
    Gleder meg til å sjå meir av dine DIY,du er så kreativ og flinke:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Herlig:))
    Elsker November og før førjulstiden, hehe:))
    Er så koselig ♥
    DIY tips er stas, gleder meg:))

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  5. Er det snø hos deg? Oi, det blir det stemning av. Enda til gode å få snø her, men det kommer vel. Og ja, jeg gleder meg masse til dine diy-innlegg, digger slikt! Og du er så god på å inspirere :) og få meg til å få lyst til å mekke ting. Har ikke fått besøkt deg på en stund, går i ett her - men jeg håper du har gode dager. klem din vei

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!