mandag 15. oktober 2012

Bokser med nytt liv





Disse boksene var egentlig svarte med skjønne engler på.  
Helt nydelige, men passet ikke så godt inn lenger.. Dessuten;  
forandring fryder jo alltid! Spesielt når dette kjempe kule papiret  
fra herlige Søstrene Grene står for make-over'n! Fikk kjøpt med meg 
noen ruller av disse fine når jeg var i Skien i sommer. Digger mønsteret! 

Boksene bruker vi til opptenningsbriketter og fyrstikker 
og nå står de pent plassert ved siden av ovnen i stua :) 

PS: Jeg brukte decoupage-lim for å lime papiret fast.










Til og med en fyrstikkeske fikk seg en liten fornyelse med det samme fine papiret. 
Elsker disse store fyrstikkeskene, er så mye morsomt man kan gjøre med dem! 
(I tillegg til at jeg slipper å brenne meg på fingrene med så lange stikker! ;)) 


Dere er jammen heldige alle dere som bor i nærheten av Søstrene Grene, 
de har nemlig massevis av esker og bokser i grafiske mønstre der. 



Ønsker dere en herlig uke dere som er innom!  
Noe DU skulle fornyet med litt stilig papir kanskje? 
Gjenbruk liker vi nemlig! ;) 




Klem Toril :) 





3 kommentarer:

  1. Mønsteret er kult ja:)
    Og søstrene grene har mye kult:)

    Her er det og pimpet fyrstikkesker i dag, det er genialt:)

    SvarSlett
  2. Så fine!!

    Her her vi SG i byen, så om det er noe du vil ha, så send meg en ønskeliste så skal jeg handle for deg jeg :)

    Ønsker deg ei fin uke!!

    SvarSlett
  3. Knallbra! Må bare si at jeg digger alle dine make-over-idèer :) takk for inspirasjonen :) klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!