mandag 1. oktober 2012

Betong og takknemlighet





Takknemligheten først... 

Tro det eller ei, men jeg ble en av de to vinnerne i Inspirasjonskonkurransen! 

Det betyr at jeg har veldig mange å takke for fine stemmer! Blir helt ydmyk av sånt. 
Takk igjen, skjønne lesere og gode venner! Utrolig stas å vinne! Nå blir det Hübsch- 
lampe i premie. IKKE feil det! Gleder meg til å henge den opp. Jeg er heldig jeg!  
 lover jeg forresten å ikke snakke så mye om konkurranser fremover...;) 



Så betongen...  






Fikk hjelp av en god venninne denne gangen her. Så mye kjekkere å være to! 
Vi støpte litt forskjellige lysestaker, blant annet disse med hjortemotiv.  
Ikke akkurat perfekte, men jeg liker de! Røft er tøft! ;)  
Gi en liten lyd viss dere vil ha fremgangsmåten. 


Ikke prøvd betong før? 
Anbefaler det! Det er morro! 



Ha en nydelig uke! 
Klem herfra :) 







9 kommentarer:

  1. Hei søte!

    Du er jo bare råflink, får til alt du! Artig idee dette her, vil gjerne ha oppskrift!
    Takk for at du deler som alltid ♥

    FIN uke til deg! Klem

    SvarSlett
  2. GRATULERER! Velfortjent seier!
    Lysestakene var knallfine!
    Fremgangsmåte ønskes herved :)
    God kveld videre!

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Så tøffe lysestakene ble, og ja, det er mye kjekkere å lage noe sammen med andre:) Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse,så velfortjent til flinke og kreative deg,tenk å hatt litt meir kreativitet,det hadde eg trengt:
    Flotte lysestaker i betong:)
    Ein flott tirsdag til søte deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Eg blei plutselig anonym,jaja,hihi;)

    SvarSlett
  6. No skjønner eg ingenting,det roter seg visst til her,får skrive det på nytt igjen då:)gratulerer så masse,du er så flink og kreativ,vel fortjent søte deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Flinke, flinke du!!!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fortsatt glad uke ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Så kult!! Jeg vil ha oppskrift :)

    SvarSlett
  9. Så tøffe og fine lysestaker! Hadde vært supert med oppskrift, ja! :)

    Lykke til med høststemningskonkurransen! Kjempekoselig bidrag.

    Du har en herlig blogg, så masse inspirasjon! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!