fredag 14. september 2012

Tavle-tips!





Jeg har gått med planer om å kjøpe inn tavlemaling 
for å male frontene på noen hvite trekasser. 
Men igår snublet jeg over noe genialt: 
Tavlefolie! Så lettvint og billig. 

Må innrømme at det er helt greit å slippe sølet  
(og lukten!) fra den svarte tavlemalingen! 

Dagens tips herfra! 






Jeg kjøpte min hos en lokal hobbybutikk, 
men ser at de selger det her også. 

Ha en fin fredag du som er innom! 
Klemmer fra meg :) 



PS: Igjen takk for superkoselige tilbakemeldinger på spisebrikkene. 
Hadde vært kjempe gøy om noen av dere som hekler samme ville sende 
meg et bilde av et ferdig produkt (til denne adressen her: torilfn@gmail.com.)  
Hadde vært veldig, veldig morro å få se, og kanskje vist frem her på bloggen også :) 



5 kommentarer:

  1. Dette hadde eg ikkje komt på! Takk for tips :) Hadde tenkt å mala innsida av døra til lillebror sitt rom med tavlemaling, men no blir det heilt klart folie i staden for! Super dupert!

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Jepp,supert konsept:)så fine trekassene ble:)ps!nå må jeg inn å se på inlegget om spisebrikkene, kanskje noe for meg:)nyt helgen,klem:)

    SvarSlett
  3. Super lur ide og kassene ble jo kjempetøffe. Alt av fin oppbevaring liker vi jo:-)
    Legger meg til som følger av den flotte bloggen din.

    Ha en flott helg

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrulig lur ide,det visste eg ikkje fanst,kjempeflott tips for alt me slepper å male er jo flott:)
    Kjempetøffe kassene blei:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Aldri hørt om tavlefolie, men det virker jo genialt. Takk for tipset

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!