lørdag 1. september 2012

Overveldet!





Helt overveldet over tilbakemeldingene jeg har fått på bloggen de siste dagene! 
Besøksrekord, masse hyggelige kommentarer og nye følgere! Så gøy!! 
VELKOMMEN alle nye lesere og følgere! Håper dere vil trives! 







Kremmerhuset sin blogg valgte i går ut tjue favorittblogger (ut av over hundre!)  
som de ønsket å legge til i sin bloggroll og følge videre. Hverdagsbloggen min 
ble en av disse! (Hipp Hurra!!) I veldig godt selskap, utrolig mange fin- 
fine blogger å finne her! Kjempe hyggelig å bli valgt ut, og stor stas! 
Du finner alle de utvalgte bloggene på Kremmerhus-bloggen, her. 
I tillegg til dette fikk Hverdagsbloggen oppmerksomhet på  
facebook-siden til Tips & Inspirasjon Til Hjemmet!  

Tips & Inspirasjons Til Hjemmet er en inspirasjonsside på facebook  med  
nesten  60.000 medlemmer. Her legger  flinke Beate ut interiørbilder, linker til   
flotte  blogger og til forhandlere av interiør og klær. Siden har alltid minst én konkurranse 
på gang, og medlemmene har mulighet  til å dele tips og triks med hverandre. For noen få 
dager siden valgte Beate å vise bilder av settekassen min. Noen av dere fant kanskje 
veien hit til bloggen på grunn av det? Du finner Tips & Inspirasjon på facebook,   
i tillegg til egen blogg (her.) Anbefaler å sjekke den ut for masse inspirasjon! 

  Jeg er ydmyk og glad for all oppmerksomheten og de gode  
tilbakemeldingene som bloggen min får! Ønsket mitt er å dele tips,  
prosjekter og inspirasjon og jeg blir utrolig glad når jeg får kommentarer 
om at bloggen inspirerer! Tusen takk fra hjertet til alle dere fine som er innom! 


   Ønsker dere en HERLIG lørdag! 
Klemmer fra Toril :) 




12 kommentarer:

  1. For meg er det ikke rart at du får så mye positiv oppmerksomhet med denne flotte bloggen din :))) Den er en av mine favoritter!!

    Ønsker deg en finfin lørdag :))

    SvarSlett
  2. :-) velfortjent Torill! Jeg liker bloggen din som en av mine favoritter! Du er ikke typisk opptatt av alle dyre fansy merker, men du er som den vanlige dama i gata. Det liker jeg!
    Også gir du tilbake meldinger som gjør dagen min. Tommel opp !
    Ønsker deg den fineste søndagen!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Hei Toril!

    Takk for kommentar inne hos meg :) Og gratulerer så mye med plass hos kremmerhuset, vel fortjent.
    Finfin blogg, ser du også har de søte elgene fra kremmerhuset.
    Følger deg videre jeg!
    Ha en fin søndag
    Silje

    SvarSlett
  4. En veldig fin blogg du har også da :) Skjønner godt at du var en av de utvalgte!
    Legger meg gjerne til som følger :) Her tror jeg det blir mye fint å se på også i tiden som kommer.

    Ha en fin søndag :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Grattis velfortjent:) jeg er stadig innom bloggen din&liker meg veldig godt her:) er vedlig glad for at du deler dine små&store prosjekt med oss, det inspirerer:) ha en fin søndag, klem Kine:)

    SvarSlett
  6. ...men du vet, du er jo så skjønn - og du har virkelig en inspirerende blogg, så det er jommen ikke rart mange liker deg og den!! :)) Jeg er innom rett som det er og fornøyd og gla for alle lure ting du viser oss - som er enkle å fikse selv :) Grattis med all oppmerksomhet, vel unt! Ha en flott søndags kveld. klem herfra

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for fin kommentar hos meg! Morsomt å bli plukket ut hos Kremmerhuset, ikke sant? :) Jeg liker bloggen din veldig godt også :)

    SvarSlett
  8. Så gøy med masse ekstra oppmerksomhet da :)
    Nyt det :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)

    Klem June

    SvarSlett
  9. Så gøy da. Gleder meg til å kikke mer her i bloggen din nå:)

    SvarSlett
  10. SÅ GØY!! Gratulerer med det!

    Måtte inn å kikke på bloggen din, for min blogg heter hverdagsblogg.blogspot.no , hehe..

    SvarSlett
  11. Hei!
    Så herlig blogg!Gleder meg til å se mer og kikke på gamle innlegg!
    Men lurer litt på tips til utforming av blogg. Har nettopp opprettet meg en selv på blogger. Men hvilken mal må man bruke for å f.eks få et oppsett som dette? Må man bruke dynamisk?Er ikke akkurat noe datageni ;)....men må kanskje bare prøve meg ennå mere frem ;) Får ikke helt til dette med oppesettet på siden og eventuelt merke etikker på innlegg og ha "emnene" på siden.

    Blir gøy å følge med her :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Carina!
      Takk skal du, kjempe koselig at du liker deg her! :)
      Mitt tips er å prøve seg frem på blogger under utforming og mal..:)
      Jeg har tatt utgangspunkt i malen "overjordisk" siden
      den ikke legger skygger/rammer på bildene :)
      Etikettene finner du under utforming, der må du legge
      til en gadget. Gadgetene kan du brukte for å legge
      til de elementene du ønsker på sidebarene dine :)
      Masse lykke til med uforskingen! KOS deg!! :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!