lørdag 15. september 2012

Lys med bark





Innom for å vise bilder av et kjempe enkelt prosjekt: 
Gjør det selv-lys, med bark og hyssing. 







Jeg la først barken i vann for å lettere kunne bøye den rundt boksen. 
Tok barken rundt, og festet den med hyssing  
mens den fortsatt var våt, for å så la den tørke slik. 

Til slutt tok jeg frem limpistolen og limte barken fast. 
Hyssingen er bare med på å stramme det hele. 
Hermetikklyset har jeg støpt selv, hvordan kan du lese om her. 
Perfekt sammen med mugtail-koppene, lerkegrener og lysfat i tre. 



Ha en fin-fin lørdag da!  





6 kommentarer:

  1. Hei!

    Nå syns jeg du skal begynne å produsere litt diverse av disse prosjektene dine og ha en giveaway/ evt selge! Det er jo sååå mye enklere for meg at du gjør jobben isteden for meg.. hihi. Du lager SÅ mye fint. Rett og slett stum (nesten) av beundring over alt du finner på :)

    Utrolig flotte lys og så fint sammensatt lysfat!!
    Ha en kjekk kveld da :)
    Her blir det bakt potet, yum yum, og skal vi danse :)

    SvarSlett
  2. Så stilig dette var! Flink du er :)
    Kos deg med kvelden søte deg.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Har brukt samme teknikken selv, bare på et vanlig drikkeglass. Dekorativt med bark.

    SvarSlett
  4. Så stilig og stemningsfult... og veldig kreativt:))
    Flinke du:)

    Ha en finfin høstsøndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  5. Synes det er så fint med bark!!
    Men mitt problem er at jeg klarer ikke å få av barken på stammen, blir bare ødelagt :/
    Hvordan klarte du det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Rebecca!
      Jeg tok barken av en vedkubbe :)
      Tror det er lettere fordi den er tørr da.
      Lykke til med det...;)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!