onsdag 26. september 2012

Krakk med sokker på






"Alt-mulig-krakken" vår har blitt til "tannpusse-krakk" til lillegutten i huset! 
Derfor har den fått seg en liten makeover. (Krakken er fra Ikea.) 

Grå restemaling (i fargen valmuefrø) med kledelige hvite "sokker" på beina. 
Perfekte farger på badet vårt, og så mye koseligere enn en krakk full av malingsflekker. 







Anbefaler en tur innom den kjempefine bloggen  
KROnPRINSESSENE, her finner du masse god inspirasjon 
når det gjelder maling. Blant annet graderingsteknikken - knallstilig! 






Takk for alle koselige tilbakemeldinger på DIY-prosjektene mine, 
både her, på e-post og på facebook! Dere er jammen gode alle mann! 


Fortsatt fin onsdag! 
Toril :) 




8 kommentarer:

  1. Så tøff! Likte jeg godt! Mulig det blir med en slik krakk med hjem neste Ikea tur ;)

    Takk for søte ord hos meg! ♥

    KLEM

    SvarSlett
  2. Å, så fin den ble!
    Jammen ikke mye som skal til for å lage ett møbel litt mer spennende ;)
    TUSEN TAKK for fine ord og link.
    Så snill du er...
    Legger meg til som følger jeg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Så fin den ble:) har en slik krakk med malingsflekker i kjelleren jeg å....lurer på om jeg ikke skal ta den fram i lyset og la den bli et offer for en malekost ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så flott, det gjorde seg virkelig :) så knall kult med sokker :D
    fikk lyst til å fikse min krakk også nå :)
    Ha en flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin gråfarge - kjempetøff med sokker på :)

    Takk for oppmuntringer ang kjøkkenet, så langt er vi ved godt mot! Dette blir såå braaa :)
    Ha ei god natt! :)

    SvarSlett
  6. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig fin krakken blei med den fine gråfargen og slike sokker malt på,knallstiligt,har veldig lyst på ein slik krakk sjølv og kanskje male den i ein frisk farge,får sjå di er iallefall veldig praktiske og fine:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Kjempefin, så tøft med sokker:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig :))

    Legger meg til som følger på ny hos deg :)

    Håper du tar en tur innom bloggen min :)

    KLem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!