fredag 28. september 2012

Konkurranser





Er det ikke gøy med konkurranser vel? 

Det synes jeg! Og jeg var så heldig å ha vinnerlykke 
nå nettopp også! Fine Karianne med bloggen MittSitt sendte 
meg denne kjempekule papirposen for noen dager siden! Både høst- 
lyngen og jeg er veldig fornøyde! Tusen takk for hverdagsgleden, Karianne. 












Jeg er med på en konkurranse til for tiden også, en inspirasjonskonkurranse 
i regi av Tips & Inspirasjon Til Hjemmet (les mer om konkurransen her.) Det har  
blitt plukket ut ti finalister, og jeg er så heldig å få være en av dem! Vinneren stemmes 
frem av folket. Om du har lyst til å være med å gi en stemme så se på denne linken her. 
Ved å stemme  på din favoritt blir du med i trekningen av et valgfritt gavekort!  
Er ikke DET fint, så vet  ikke jeg! ;) Konkurransen avsluttes på søndag. 
Tusen takk for alle som har stemt, eller vil stemme på mitt bilde!  



Anbefaler forresten å like Tips & Inspirasjon Til Hjemmet sin 
side på facebook, masse gode tips til oss interiørglade! 





Måtte dagen og helga di bli god!
Klemmer fra meg :)  





6 kommentarer:

  1. Grattis! Kjempestilige de posene!!
    Er det en stmme som gjelder eller kan man stemme mange ganger? Har sef stemt på deg :)

    Her er jeg så sår i armene etter pussing av vegger at jeg får vondt av å trykke på tastaturet... hehe. Nå skal jeg bare sparkle litt så tar jeg helg (til imorra) ;)

    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye!! De posene er jo så fine!!

    Jeg stemmer på deg :))) Lykke til!!

    Ha en flott helg!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med den fine papirposen,virkelig noko eg ønsker meg,så dekroative og flotte:)
    Eg skal stemma på deg veit du,flinke du!
    God helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempe heldig som vant den,super fiiin! God helg t deg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med fin premie ღ
    Posen var virkelig skjønn, og takk
    for tips ang Tips og Inspirasjons
    siden - jeg skal ta en titt inn med
    det samme å se/ og stemme ;)) Ønsker
    deg en fin, fin søndag. Klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye:) Superfin pose med lyng! Flott blogg du har her, har lagt meg til her hos deg:) Gleder meg til og se mer! Du er velkommen til meg også;) klem lille meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!