onsdag 5. september 2012

Inspirasjonsskonkurranse






Jeg heiv meg med i en inspirasjonskonkurranse   
for en stund tilbake.  Tips & Inspirasjon Til Hjemmet (som   
du kan lese mer om her) spurte nemlig etter våre favorittbilder!  
Jeg sendte inn dette bilde i mai, og ble mildt sagt overasket da bildet mitt  
plutselig hadde dukket opp på facebook når jeg kom hjem fra ferie. Så stas!  








 Jeg er én av ti delfinalister i konkurransen, og jeg er i meget godt selskap!  
Skjønner ikke helt at mitt bilde er valgt ut sammen med alle disse fine.. 
Men uansett; Nå skal det stemmes frem to vinnere av konkurransen!  

Det som er ekstra gøy er at alle som er med å gi en stemme er med i 
trekningen av et valgfritt gavekort! (det er vinn-vinn det! ;)) 
Mer informasjon om hvordan du stemmer finner du her. 
Utrolig gøy å bli valgt ut til finalen, en seier i seg selv... 
Har ikke store forhåpningene, men samtidig trodde jeg jo aldri at  
bildet mitt ville bli valgt ut til en finale heller. Spennende er det iallefall! 



Tusen takk til alle som gir bildet mitt en stemme :) 


Her hos oss har høsten virkelig kommet, 
med regn og skikkelig høststorm! 

Er det lov å si at jeg liker det? ;)





Ha en herlig onsdag!






6 kommentarer:

  1. Så moro søte deg!! Velfortjent, og grattis!

    Jeg har stemt på deg :)

    FIN høst dag til deg! Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde ;))) Ønsker deg en herlig høstdag :-) Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Koselig blogg du har, mange smarte tips :-)

    Fint bilde, minner om sommeren, det har blitt høst her også nå.

    God dag videre til deg!

    SvarSlett
  4. Klart du skal få min stemme - trenger ikke se de andre bidragene en gang. Dette var nydelig flott! :) Herlige farger også :)

    Lykke til! ;)

    SvarSlett
  5. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig gøy,så velfortjent:)Bildet er jo knallfint og minner om sommer,her er det blitt sikkelig høst,regn og blåst...
    Skal gi deg mi stemme eg:)
    På søppelplassen er det ein egen plass som heiter godt brukande,der folk setter fra seg ting som dei synest er for gale å kaste og der stod skapet på mandag men ein må ta det med eingang for alt forsvinner med ein gang der og at det er gratis ja det er topp:))
    Fin kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Så gøy, gratulerer! Fint bilde:)
    Enig i at høst er koselig, liker at den er her jeg også:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!