onsdag 19. september 2012

Avkobling




Noen trener for å koble av, noen leser, går tur, ser en film... 
Jeg kobler aller mest av når jeg holder på med prosjekter og DIY! 
Derfor er det noe jeg velger å prioriterer i en nokså hektisk hverdag... 




Uten kreativiteten hadde nok en del av meg visnet tror jeg... 

Ikveld fikk denne gode, trofaste krakken vår et møte med malekosten 
og noen malingsrester, samtidig fikk jeg koblet helt av en times tid... Lovely!


Flere enn meg som kobler av med en malekost i hånda?

Ha en fortsatt god onsdagskveld! 
Hilsen fra meg 





8 kommentarer:

  1. Kjenner meg veldig igjen, elsker å kose meg med DIY-prosjekter, da er jeg i mitt ess! Liker bloggen din veldig godt, du har et flott hjem. Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Yesss, så lenge det er de små prosjektene.. Å male ett rom eller eventuelt ett hus er ikke helt det samme.. ;-) når en bruker akkurat passe tid, uten å få dårlig samvittighet :-)

    Ha en fin dag, Toril!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så enig så enig!! Beste avkoblingen som finnes! Ren rekreasjon! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Helt enig med deg! ..så lenge det er passe små prosjekter som ikke tar for lang tid ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin dag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Helt enig! Pleier si at maling er som terapi ;) helst de små prosjektene da, ellers får man fort litt press på seg og det er ikke terapi ;)
    Ha en flotters dag!

    Klem

    SvarSlett
  6. Fant bloggen din via andre blogger jeg følger. Og wow så masse flott inspirasjon og gjør d selv-DIY!! Her kommer jeg garantert tilbake og legger meg til som følger:-) klem...

    SvarSlett
  7. Ja, samme her!! :) blir i sin egen lille verden, kose seg med prosjekter! :)

    Ikke lenge til helg nå søte, kos deg!! Her er det loppis i Stokke som gjelder!
    Klem herfra!

    SvarSlett
  8. Når jeg har satt meg noe i hodet og har en plan - da koser jeg meg.... Men nå som jeg skal male første strøkene på kjøkkenet på lørdag så tror jeg ikke at jeg vil kose meg... hehe. Kjenner jeg gruer meg litt, men er også utålmodig etter å begynne ;) Det skal jo bli så bra til slutt!!! :))

    Ha en god kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!