onsdag 8. august 2012

To ting...






Det første fra meg idag er et duk-tips! 








Princess selger nemlig akrylduker som ser ut som lin! 
Er du like lei av å vaske og stryke lin som jeg er kanskje? 
Da er den her perfekt! Sølet legger seg oppå, og den kan lett 
tørkes av med en klut. Fin til enhver anledning, og utrolig  praktisk!  
Kan strykes, og selges i metervare til en helt ok pris! Finnes i beige og grå. 


Det andre...

IKEA har kommet med ny katalog idag! 
Jippi!! Har bladd raskt igjennom, og FOR en flott katalog!  
Her skal det leses og studeres mer.. ;) 
Du finner katalogen her. ENJOY! 


Ha en herlig onsdag! 





7 kommentarer:

  1. Åh, jeg blir helt tussete når jeg får sånne gode tips som dette! Akrylduk er altså tingen? tror du det er bra når man har småbarn som søler en del altså? å, isåfall hadde det vært himmelsk, jeg trenger noe annet enn voksduker!!

    Og er Ikea kommet med ny katalog? HERLIG :)) tusen takk for de skjønneste tips, søta. Ønsker deg en fin-fin uke videre kjære deg :) klem

    SvarSlett
  2. Akrylduker er Kjempesupert,de ser jo så fine ut og:)trur jammen eg må ta meg ein titt innom Ikeakatalogen no,me skal kanskje selge huset og kjøpe nytt så då er det jo så greit å kikke å alt ein har lyst på:)
    Fin kveld til deg!
    Gode klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  3. Disse dukene er kjempe praktiske.. Nå finnes den også i lyngfarget og rød til jul :) (jobber på princess) Flotters butikk og arbeidsplass.
    Duken passet veldig godt inn hos deg:)
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  4. Hei, akryl duk er jo perfekt hjemme hos oss, takk for tips, fin farge. Kul lampe du har over bordet:)
    ps!! nå må jeg jo inn å ta en titt på den nye IKEA katalogen, ha en fin kveld:) Klem

    SvarSlett
  5. Hei Toril :)
    Kom over blogg en din via en annen
    blogg, og tenkte jeg skulle legge
    igjen et lite spor...
    Kjempekoselig blogg men variasjon,
    og fine innlegg, og akrylduker er
    supre, takk for tips ღ La meg til
    som følger slik at jeg kan titte
    innom deg igjen :) Ha en fin kveld
    videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Takk for kjempegodt tips ang duk!!!
    Gleder meg til å lese gjennom IKEA katalogen :-D

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Titter innom for å ønske deg en riktig fin sensommer helg!
    Tusen takk for tilbakemelding ang. hekle teppet.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!