lørdag 18. august 2012

Sanselig





Er det plass i butikkhyllene til enda et interiørblad? 
Og er det plass i hjertene våre? ;) 

Svaret mitt er JA! 

Spesielt siden dette fokuserer ekstra  
mye DIY (Do it yourself) prosjekter! 








Måtte løpe for å kjøpe den aller første utgaven i pausen på jobb idag. 
Og jeg kommer definitivt til å kjøpe det igjen. Passelig fordeling 
mellom interiør, DIY, mat og blomster. Likte spesielt godt 
bidraget til bloggeren Silje med morsomme DIY-tips! 

Anbefaler et besøk til bloggen hennes, her.  
En av mine favoritter. Uhøytidelig og 
full av kreativitet og inspirasjon! 


Noen andre som har lest første utgaven av Sans? 


Nå er det endelig helg og beina på bordet her i huset! 
En hektisk uke med studiestart, full jobb, barnehagestart for 
lille skatten min, og feiring av 3 års bryllupsdag er forbi. Tiden flyr! 
Føler meg heldig og velsignet midt i alt stresset! 




Ønsker deg en deilig lørdagskveld!  

Takk for besøket, og velkommen nye følgere  
- håper dere vil trives!   




6 kommentarer:

  1. Yes, jeg har sansen:)alltid gøy med ny interiørinspirasjon:):) Fin lørdag til deg og:)

    SvarSlett
  2. no har eg enda meir lyst å prøve det bladet! :)
    Det høyrdest ut som ei fullpakka veke, og du er like positiv! det smittar, og heile denne bloggen er så lys og fin, inspirerande og positiv, blir glad av å lese den!

    SvarSlett
    Svar
    1. he he he, ein langfingra baby publiserte kommentaren før den var ferdig:) Ville berre sei at det er godt å føle seg velsigna midt i kvardagens stress, me må ta godt vare på det perspektivet! Håpar barnehagestart har gått bra! ha ein kjempefin søndag, søte deg! klem

      Slett
  3. Hei på deg :)

    Kremmerhuset har altfor mye fint.... kom hjem med FEM puter jeg! haha
    Jeg leser interiørblad bare inni mellom... har ikke godt av å lese for mye. Jeg blir altfor fristet og irritert over hvordan jeg KUNNE hatt det her og der.... HVIS jeg bare hadde orket å male, ordne, snekre, endre osv osv... hehe ;)

    Håper du har hatt ei koselig helg!
    ps: er så enig med deg - diy er utrolig inspirerende! Jeg får bare aldri ut fingeren til å prøve noe selv... men en dag....en dag....da :)

    SvarSlett
  4. Å ja det bladet måtte eg ha og eg fekk veldig sansen for det,lurer på om eg skulle abonnere på det,husker ikkje om det gjekk ann for det å få i posten er så bra:)
    Alltid like kjekkt å titte innom søteste deg,du er så positiv og god du:))
    Gode klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  5. Bladet fikk bli med hjem fra butikken i sta. Gleder meg til å kaste meg over det senere i kveld :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!