tirsdag 7. august 2012

Mer Mugtail





Innom for å vise bilder av de nye Mugtail koppene som har kommet! 
Utrolig fine.. Elsker den nordiske stilen, og dyr i interiøret. 
Spørs om  Mugtail haren, rådyret og ekornet mitt  
få seg noen nye venner fra de norske skoger...:) 
Knallfine til lys på et lysfat, 
men tåler oppvaskmaskin og kan 
faktisk brukes til å drikke av også...;) 









Bjørn, rev, elg og pinnsvin. 
Jeg LIKER dem! 



Jeg har vært så heldig å bli valgt som 1.finalist i 
"Tips & Inspirasjon til hjemmet" sin Inspirasjonskonkurranse! 

Jeg ble mildt sagt overasket når jeg plutselig så mitt eget bilde på facebook. 
Du kan se bildet mitt og lese om konkurransen på bloggen, her. 
Det er fortsatt tid til å hive seg med! Kanskje noe for deg? 

Har jammen blitt en stund siden forrige innlegg.. 
Og det føles som en evighet siden jeg har hatt tid til en skikkelig bloggrunde. 
Kommer sterkere tilbake snart! Handler mest om jobb og familie akkurat nå :) 


Håper du har fine dager! 
Takk for alle besøk og gode ord. 








4 kommentarer:

  1. De der har jeg ikke sett før!! Tøffe :) og ganske morsomme, syns jeg!
    Også du - så fantastisk at du er nominert til en sånn fin pris, da. Og du vet, du ER veldig inspirerende, det skal du vite. Liker så godt bloggen din jeg - også blir jeg så gla for alle fine spor du legger igjen hos meg også. Det betyr mye. Ønsker deg en fin uke - med familie og forhåpentlig gode sommerdager :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Kan jeg få lov å spørre deg om noe ang. det utrolig kule hekleteppe ditt i forrige innlegg ;)
    Hvor mange nøster har du brukt (gamle eller nye, ser at de nye nøstene er litt mindre enn de gamle)?
    Hvor stort er teppet ditt i diameter?
    Er det mørk grå du har bruk?
    Jeg har sååå lyst å lage et slikt teppe til badet som vi holder på å pusse opp... ;))
    Tusen takk for svar ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :)
      Så koselig at du likte det og vil lage et sånt et!
      Passer superbra på et bad ser jeg for meg! :)
      Jeg brukte fargen mørk grå. Det står ny på den fargen,
      så regner med at nøstene jeg har fått er av de nye :)
      Mitt teppet er ca 85cm i diameter, og jeg brukte ca 3,5 nøste.
      Masse lykke til!

      Slett
  3. Helt umulig å ikke like disse koppene. Jeg har bare så altfor mange kopper, og tror jeg får juling hvis jeg kommer hjem med enda fler. Hihi. Kunne jo brukt argumentet at de er lyslykter også da.... men så har jeg jo nok av det også....sånn egentlig ;)

    Jeg prøver den følgerknappen ja da... har alltid trodd man bare kunne kopiere inn bloggene og legge de i bloggrulle om du skjønner :)

    Lykke til med puffen!! Jeg gleder meg stort til å se resultatet :))
    Natta!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!