tirsdag 14. august 2012

Ikea favoritter!






Fått tid til å se i den nye IKEA katalogen? 
Nå har den kommet i postkassen vår også. Det er  
ekstra kos å kunne sitte i sofaen og bla i den syns jeg... 

Her er noen av mine IKEA favoritter for tiden... 
Elsker de sorte-hvite kontrastene, og de enkle grafiske mønstrene. 








IKEA imponerer igjen med den nye katalogen! 
Denne gangen syns jeg de viser en enorm bredde i stiler, 
de er modige med design, farger og mønster, samtidig som de 
er flinke til å vise basic-møbler og interiør - slik det blir lettere for kunden. 

Well done, IKEA.. Nå kan vi kose oss med inspirerende bilder, smart innredning 
og god design utover høsten.. Heldige dere som bor nært et IKEA varehus! ;) 
Her hos meg blir det med dagdrømmingen... 

Anbefaler forresten en tur innom IKEA-bloggen 
for mer inspirasjon, fine bilder og smarte tips. 
Du finner bloggen her. 

Hva syns DU om IKEA 2013? 


Fortsatt god tirsdag! 





Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/148/aalesund">Ålesund</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!

6 kommentarer:

  1. Torill! Jeg hadde også tenkt å lage ett slikt innlegg. Satt en time i går å kopierte bilder!
    Fine ting du har valgt ut! Vi har en ting felles hvertfall - den sjenken i metall syns jeg også er kul.. Men har ikke helt plass til den !!! Men lov å ha favoritter og ønsker.
    Du er ikke alene om å bo langt unna Ikea, vi bor 13mil, er ikke kjempe langt unna,men kaster meg ikke bare i bilen heller, nå er de bom vei på 114kr en vei i tillegg.. Men blir nok en tur til Ikea i høst for litt små nips.
    Ha en god onsdag, Torill.
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei søte!

    Ikea katalogen er trålet opp og ned gitt! Var tilogmed der en tur igår ;) Jeg og en venninne var på interiør turne.. hehe! Living og Ikea!
    MYE fint..!
    Bildet du viser frem her har jeg faktisk, og prøver å selge da jeg ikke finner noe plass til det.. men kan bli litt vanskelig å sende kanskje..?
    Du kunne fått det av meg, men sendingen kan jo bli litt vrien..

    Ha en FIIIN kveld videre! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Heihå, likte alt du har plukket ut!
    Fikk katalogen i posten idag - tenker jeg må titte litt ordentlig i helga...
    men redd for å bli for fristet da ;)

    Altfor langt til Ikea ja....blir vel med drømmer her også :(
    GOD natt til deg :)

    SvarSlett
  4. MYE fint i nye katalogen :) Og jeg som var på ikea i går, og IKKE så alfabet-bildet. Det skulle jeg gjerne hatt!

    Så fin blogg du har her. Ser vi har blogget ca. like lenge :) Gleder meg til å følge deg videre!

    GOD helg...snart!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  5. Jupp, definitivt mye bra i katalogen - og mange fine ting du viser her :) men helt ærlig (det skal man vel være?), så hadde jeg forventet litt mer spennende løsninger på ting - og litt mer spenstige møbler..men det er meg da ;) Men for all del,masse, masse som frister altså. Innom for å ønske deg en flotters helg. Må du kose deg masse :) klem

    SvarSlett
  6. Hei og hopp

    Titta innom deg ... og ser at du har lagt det nye teppet mitt under favoritter fra Ikea :-)
    Jeg har vært i Drammen i ferien og var innom Ikea (og Kremmerhuset) og shoppet.. Bilen min var STAPPFULL på vei hjem.. Nå skal det sies at jeg har fått en retro kontorstol og en eplekasse som også skulle få plass i min vesle Toyota. - Legger ut bilder i bloggen snart.
    Alltid like behagelig å titte innom deg
    Ha en super helg :-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!