søndag 26. august 2012

Kjøkkenhylla






I kjøkkenhylla vår har teen fått plass, 
i glass fra Kremmerhuset merket med dymo. 
De fine koppene er favoritter fra Herregård Design. 











Hylla er også fra Kremmerhuset. Jeg kjøpte min i desember... 
Og nå er den kommet inn i butikkene igjen :) 
Jeg er kjempe glad i min. Så praktisk!! 
I går var vi i bryllupet til en kjær barndomsvenninne av meg :) 
Hurra for kjærligheten, sier jeg bare! Den er så fin!! 
  Dagen idag skal nytes sammen med guttene mine, 
ut en tur i marka, og koselig middagsbesøk. 


Nydelig søndag til deg som er innom! 









7 kommentarer:

  1. Heisann=)
    Flink du e m interiør da, Toril=) Trur ej skulle ha lånt dej en dag....=)
    Gøy å sjå på alt du legge ut!!
    Kanskje ej må ta mej en tur inn en dag å sjå heimen dåkka!
    Ha en flott søndag=) Klem Kari-Grete

    SvarSlett
  2. Vet du hva, det der var utrolig lekkert! Virkelig :) Jeg har en tilsvarende kjøkkenhylle hjemme, men den er full av helt ande ting - men steike, det var knall med te (og dymo!!! ;) som jeg må se og få kjøpt meg!) og sånne fine krukker. Dekorativt kalles det (samtidig som det er praktisk). Jeg håper du får en nydelig dag sammen med dine fine, og at solen skinner hos dere. Her skinner solen - jeg sitter inne med øreverk og om noen timer skal vi egentlig på besøk...Jaja, det får stå sin prøve ;) klemmer i fleng

    SvarSlett
  3. hihi.. tenkte jeg skulle lage ett dymo innlegg jeg også ;-) har gått til anskaffelse av den fantastiske maskinen!! og ting blir merket og organisert!! fantastisk!!
    Super koselig hylle du viser oss! så lekkert med like krukker. hadde en periode med "hummer og kanari" glass.. har nå bestemt meg for at jeg holder meg til ikea sine, siden det er de jeg har flest av!!... det gir en viss orden og litt mere harmoni!

    Ja, kjærligheten er den største!! og ikke noe er så fantastisk som å ha funnet den ;-) God søndag til deg!! Takker for "trofaste" kommentarer inne hos meg! du er toppen! klem Line

    SvarSlett
  4. Så fin hylle!! Mye fint i den også... De koppene holder jeg i hver gang jeg er innom Herlighet, men ender alltid med å snakke meg til fornuft og sette de pent tilbake. Kopper er fristelser!! :)

    Dymo ja.... det var det jeg skulle ordne igår. Utsetter alt til helga og så glemmer jeg halvparten!

    God søndagskveld! :)

    SvarSlett
  5. Hei skjønne deg:)
    Så nydelig hylle du har og så fint å bruke slik Dymo på :)
    Bryllup er kjekkt å være i,sjølv om det er veldig lenge siden eg var så er det ein flott begivenhet:))
    Fineste kvelden til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Fine te-glass og dymo blir aldri feil =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!