onsdag 22. august 2012

Har du sett...





... Toril på Kremmerhuset? 

Ikke meg da.. hihi.. 
(selv om du finner meg også der...;)) 
Men dette knallfine nye serviset! 
Du finner det i nettbutikken også, her. 









Bildene er hentet fra Kremmerhus-bloggen, 
om du ikke har vært innom den kan du besøke den her. 
Her oppdateres det om alle de herlige nyheten som kommer! 
Jeg kjøpte med meg litt forskjellig hjem fra jobb idag, 
og har et lite prosjekt på gang... I tillegg til knotte- 
prosjektet jeg allerede holder på med da.. ;) 
hihi.. Kan godt skjønne at mannen min   
blir litt sprø av meg innimellom! ;) 



Håper du har en fin kveld, 
og takk for at du titter innom! 






2 kommentarer:

  1. Hei søteste deg:)
    Det servicet var jo bare så søtt,skulle ønske eg budde nærme Kremmerhuset men kanskje det er like greit,hihi:)
    Gleder meg til å sjå prosjektet du har å gang:)
    Ein nydelig dag til deg:)
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  2. Oi, det der har jeg ikke sett - og jeg elsker serviser :) det var utrolig fint, da - midt i blinken for min stil ;) takk for tipset! Blir spennende å se knotteprosjektet ferdig forresten, du kreative :) ønsker deg en skjønn uke videre søte deg. klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!