søndag 19. august 2012

Gangen vår





Noen bilder fra en del av gangen vår ikveld.. 

Elsker å ha gode minner og fine folk 
godt synlig oppe på veggene, og i gangen  
er det et lite galleri. Enkelt satt sammen; foto i sepia- 
toner og bilderammer i ulik størrelse og type, men alle hvite. 








Teppet jeg heklet har fått plass her, sammen med den super-romslige kommoden  
fra Ikea, som har enorme skuffer. Praktisk! Den nydelig keramikkvasen er 
høstnyhet fra Kremmerhuset, mens flodhesten er en gammel venn. 



Har du en bildevegg i hjemmet ditt? 





3 kommentarer:

  1. Så koselig gang! Veldig viktig å være fornøyd med det første gjestene møter på..
    Veldig glad i hemnes møbler selv, og skuffene er fantastisk!
    Vi har også bilde vegg i trappa ;-)
    Ha en fin fin mandag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det har jeg, men kun i mitt hode ennå, hehe:) Har ideen klar, men før jeg setter spikern i veggen må jeg vite at det skal henge der "for alltid" om du skjønner:) Vi har smartpanel, så det er ikke bare å sparkle igjen små hull...;))

    Nydelig og skjønn blogg du har, legger meg til som følger... nr 30!! Hurra:))

    Gleder meg til å titte innom deg igjen:)
    God klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!