torsdag 23. august 2012

Dymo-dilla!




Har endelig fått en god gammeldags dymo pregetang i hus! 

Mannen min jobber på Staples og har en rå-fancy merkemaskin derfra, 
men ingenting måler seg med sjarmen fra disse her! ;) 

Og når du får den superbillig i tillegg (se her) da er det 
jo bare å slå til da vel?! Kjempe praktisk og kult, det liker vi! 







Urteplantene på kjøkkenbenken har nå fått navnene sine på de små sinkboksene :) 
I går fant jeg tutekoppen til sønnen vår med "barnekopp" skrevet på med dymo,  
mannen min sin komiske måte å mobbe meg litt for at jeg har fått helt dilla 
 og gjerne vil merke alt mulig... Jaja, jeg er nok litt små-hekta kanskje..;) 


Ønsker deg en fortsatt strålende torsdag! 






7 kommentarer:

  1. Hei:)skjønner at du har dilla, det blir jo så kult:)vet hva jeg skal ta med meg hjem neste gang jeg er innom Clas ohlson, superbillig jo:)
    God torsdag til deg:)Klem

    SvarSlett
  2. Sånn Dymomaskin har jeg også - Digger den.
    Og det beste av alt... har klart å få tak i blank... rosa og lyseblå tape - Fantastisk...

    Nå er det bare å merke alt du kommer over - enjoy!

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  3. Hehe... bare så ingen skulle være i tvil liksom (ang tutekoppen) ;)
    Jeg har tilgode å kjøpe dymomaskin. Har så og si tenkt på å kjøpe denne i drøyt et år, men så var det fra tanke (ord) til handling da.... :)

    Ha FINFIN kveld :)

    SvarSlett
  4. ha ha, så morsomt de har det heime hjå dikka da:) Kjempestilig med Dymo, og bildene du viser var kjempefine og inspirerande. klem

    SvarSlett
  5. Her finnes også Dymo-spor rundt forbi...
    Har brukt det bl.a. til et sitat på speilet,
    merket en såpeflaske, merket veien til gjestehåndkleet,
    merket hvor favoritteen befinner seg...
    Synes også den er genial til kort og gavepakking!
    Et tips er å bruke tekst med dymo på lekkersmekkert
    dekorpapir i bilderamme. Det blir så kult!
    Vil høre mer om hva du har dilla på, Torilfine!!
    Inspire me!! Ønsker deg og familien en DEILIG helg!

    SvarSlett
  6. Kult! Elsker sånne gamle finurligheter - og en sånn en har jeg hatt lyst på en stund. Og nå kom du med deg geniale tipset om hvor man finner en :)) takk. Syns det er artig å merke ting på den måten jeg, de sinkpottene var jo knalltøffe på den måten. Ønsker deg en skjønn helg, fine deg :) klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!