tirsdag 31. juli 2012

Puteinspirasjon






Får man noen gang nok puter? 







Glans og glamour, 
eller rustikk natur? 







Hva er din favoritt? 
Jeg sier bare - ja takk, begge deler! 
Bildene og de herlige putene er fra H&Ms nye høstkolleksjon. 
Vet at jeg ikke er alene om å elske den! ;) 
Hadde plutselig gått en stund forrige innlegg...  
Dette har skjedd: bihulebetennelse, antibiotika, 
ferdig heklet lite gulvteppe (kommer mer om det senere,) 
og en hel sesong sett av ny favoritt tv-serie (Hart of Dixie - anbefales!) 
Hatt litt lite overskudd, men kjenner energien er i ferd med å komme tilbake nå 
- så dere hører snart fra meg igjen! ;) Takk for alle hyggelige besøk og hilsner, 
og hjertelig velkommen nye følgere! Koselig at dere har funnet veien hit! 



God natt 
- og måtte onsdagen bli fin!  




2 kommentarer:

  1. Kjære søte du! Så mange fin-fine puter! Er nok som deg jeg - ja takk, begge deler, selvom jeg nok heller mest mot det rustikke og nostalgiske. Men noe glam må til også, og da elsker jeg alt som glitrer ;) har ikke sett HM´s kolleksjon enda, men det skjønner jeg at jeg må ;) Må tro jeg har lagt merke til stilen din, alle bilder du viser der hjemmefra - og jeg føler meg sååå hjemme ;) fin-fint. Og du, den der serien du anbefaler, den ville jeg se her en kveld, men så kræsja det med noe mannen skulle se..så jeg ga meg. Men jeg har skjønt den bør sjekkes ut ;) Håper du har fine dager, tross litt lite energi - og enten du har ferie eller ei. Husk å gjør gode ting for DEG - slik at du gradvis kommer deg mer og mer.Mange klemmer til deg :)

    SvarSlett
  2. Ingen får vel nok puter ;-)
    Venter på pute fra hm i postkassa i disse dager..
    Likte veldig godt den blonde puta..

    God bedring.
    Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!