mandag 16. juli 2012

Natur inne






Tilbake til hverdagen, og jeg koser meg med litt blogging, 
mens den lille sjarmøren min sover. 

Jeg er ingen interiørblogger, men en blogger som er veldig glad i interiør (hihi),  
så her kommer noen bilder av naturen i hjemmet vårt!  
Og jeg er vel kanskje ikke den eneste som er glad i å ta med naturelementer inn i huset? 





Denne kule trekassen fra Kremmerhuset henger på veggen vår, og den har fått  
besøk av en N (fra etternavnet vårt,) en kjempekul vase fra Home & Cottage (som jeg  
har fått høre ligner på de gamle urinflaskene de brukte før.. *kremt*) med trollhassel grener i. 



På skatollet i stua står denne snella med hyssing, telysestaken fra Kremmerhuset, 
og sjarmerende trådsneller fra en hobbybutikk i Larvik. 




På hylla jeg lagde for noen uker siden (som du finner her)  
står denne råkule ugla fra House Doctor og tøffer seg! 

Sammen med keramikkvase og peacemerke 
 (som egentlig er en bordskåner ;)) fra samme merke. 




I vinduet står lerkegreiner i de herlige vasene fra go' butikken.. 



Mugtail-koppene har blitt flyttet fra hyllen på kjøkkenet  
og fått æresplassen på lysfatet igjen! 



På spisebordet står den fineste (og største) vasen med grener, alt fra Kremmerhuset. 



Min skjønne mann kommenterte litt forsiktig at vi kanskje kunne ha noen litt 
grønne planter i stua også, ikke bare døde greiner... ;) hihi... Og han har 
jo litt rett i det. Blir mye høst her hos meg nå.. Men, hva skal man si?  

LOVE IT!


Lover forresten å komme med et litt mer kreativt innlegg snart...;) 
Og dere, tusen tusen takk for alle herlige kommentarene! 
God mandag til deg, kjære leser som er innom! 



8 kommentarer:

  1. Hei søte deg:)
    Tusen takk for så koselig kommentar inne hos meg,setter veldig pris på det:)
    Likte den beskrivelsen om at du er blogger som er veldig glad i interiør,litt godt når ein kan skrive og vise bilder av det ein vil og det som ligger ein på hjerte den dagen,eg tenkte når eg laga bloggen at det kun skulle være interiør men no trur eg at eg er i kategorien kvardagsblogger med fokus på interiør,barn og mat og livet generelt:)

    Så nydelige ting du har og døde greiner er jo dekorativt,Likte så godt trånøstet og det øverste bilde var så fint slik du hadde satt det isammen:)

    Ønsker deg ein forsatt fine dag og håper været hos deg er bedre enn her,har så lyst å gå på stranda og sole og kose oss,håper det skjer snart:)

    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  2. Så mange nydelige ting du har!
    Syns peace merket ditt er så kult!

    God mandag til deg. Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Her var det mange flotte bilder! Naturelementer i interiøret er kjempestilig. Prøver å trekke inn litt jeg også, men blir ikke alltid like gjennomført... ;)

    Her står lasagnen i ovnen, og senere blir det popcorn, colaboks og Dallas! Hihi - herlig med feire! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Her var det MYE fint, søte du :) og jeg bare digger å trekke litt natur inn i huset - og du har jo gjort det på en knallfin måte. Trollhassel har vi også stående, midt i stuen - syns det er dekorativt (selvom sikkert noen mener det passer best om jul...men pytt sann!) liker å mixe gammelt med nytt og natur med shiny - som de lysestakene dine. Veldig lekkert :) jeg håper du har gode dager skjønne du - også må jeg bare si igjen - takk for alle gode ord til meg. Blir gla jeg. Mange klemmer til deg :))

    SvarSlett
  5. SUKK!!!!... så utrolig kult. - Blir lissom mere liv når naturen kommer inn. Og de telysestakene fra Kremmerhuset må jeg få tak i når jeg drar til Drammen - har ferie om en uke.
    (Er du litt i høstmodus tro?)
    Håper du nyter dagene
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  6. Hehe... og når jeg leser alt du skriver så sier du det jo selv: litt høstmodus :-)

    SvarSlett
  7. Kjener igjen det med kvister i stuen. Sønnen min har kommentert mer enn én gang; Mamma, du har jo tatt med deg halve skogen hjem.... :) Ja, det blir noen kvister fra naturen - jeg synes det er flott! :)

    God natt! :)

    //Beate

    SvarSlett
  8. Så fine bilder! Natur i interiøret er finfint! Har en del selv gitt! Drivved går igjen her i heimen :)

    Synd med stolene da..hadde det bare vært noen få dager før jeg fant stolene på Finn.. :/
    Kommer kanskje flere muligheter! Følg med på Finn ;)

    FIN dag til deg søte! Klem Anine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!