lørdag 16. juni 2012

Takk fra hjertet...





Fullt kjør her hos oss på Solstranda!
Stua står fortsatt på hodet, med litt listing
og malig av karmer som fortsatt gjenstår. Ting
har blitt litt forsinket pga sykdom og mye jobbing på
oss begge to. Men nå ser vi slutten nærme seg.. Endelig!
Jeg stortrives forresten som  Kremmermus! En herlig butikk!




Stilige lerkegreiner i nydelige vaser fra Kremmerhuset.
Greinene fant storesøster på skogstur, på bakken.. uten blader!
Og heldige meg fikk de! Perfekt, siden jeg var for sent ute med å skaffe 
meg grener før våren slo til og lerketrærne ble lyse grønne! Tusen takk, søster! 







Ellers så gleder jeg  meg til å kunne blogge med litt mer innhold! ;)
Føler det er kjempe lenge siden jeg har hatt noe prosjekt på gang...
(med unntak av oppussing da.. som forsåvidt er et ganske stort prosjekt! ;))
Men dere lesere er jammen trofaste likevel, og jeg vil bare igjen  takke 
dere alle for så utrolig hyggelige tilbakemeldinger, både på gamle og nye innlegg. 
Det finnes så kjempe mange gode folk i bloggverdenen, og jeg  har blitt  så 
glad i mange av dere. Dere skal vite at dere inspirerer og gleder meg med 
alt det  dere skriver! Det varmer hjertet mitt! Tusen hjertelig takk!


Ønsker dere alle en flott helg!

Stor klem fra meg 







4 kommentarer:

  1. DU er så bra!! :D Skjønning!
    Takk tilbake for all inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Hei:) alltid hyggelig å titte innom bloggen din:) vakre lerkegreiner..jeg måtte kjøpe mine i vinter..drømmer om et lite lerketre i vår lille hage:)Håper helgen er fin:) Kine:)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker Kremmerhuset og man finner til en hver tid en del ting fra den butikken hjemme hos meg :) Har sett bilder av høstvarene og sett meg ut diverse som jeg gleder meg til kommer i butikkene :) Ha en super søndag! Klemmer

    SvarSlett
  4. heisann!

    Så fine bilder, og ikke minst fine vaser! likte godt fargen på dem! :)

    FIN uke til deg søta! Klem herfra!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!