torsdag 21. juni 2012

Sol og Syrin...



Endelig en solskinnsdag med litt sommervarme igjen..
Det gjør jammen godt for kropp og sjel! Det gjør
de nydelige hvite syrinene på kjøkkenet også...
Den fine heklede brikken har mormor laget.







Jeg er glad og fornøyd med sensuren på
eksamenene mine, gleder meg til ferien
som nærmer seg, og kjenner det blir 
godt med litt mer familietid...


Mannen min er bortreist en ukes tid,
så det er bare lillemann og jeg som er 
hjemme. Jeg benytter kveldene i carporten
med babycallen, og malebuksa på! ;) Prosjekt
hylle til stua begynner å ta form. Jeg koser meg!


Ønsker DEG en flott torsdag!
Og takk for alle hyggelige hilsener!





4 kommentarer:

  1. Så koselig! Hvor kommer inspirasjonen til alle nye prosjekt fra egenltig?! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Inspirasjon og ideer er det som regel flusst av...;)
      Problemet er som regel tid og energi...
      Men nå er jeg ferdig med eksamener!
      Og vi er ferdig med oppussing av stua..
      Sånt blir det massevis av inspirasjon av!! ;)

      Slett
  2. Hei,
    først må jeg takke deg for gode og varme ord på gårsdagens innlegg hos meg. Herlighet så god og snill du er *smil*

    Sol og varme er virkelig deilig :) Nydelige bilder.

    Fabelaktig torsdag til deg, søte.
    Jeg skal lage pai til mannen i dag, vi har jobbet så mye denne uken begge to, så i dag har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss i kveld.

    Smil&fine tanker

    SvarSlett
  3. Idag har det vært ein flott dag,herligt med sommer:)
    No sitter eg å ser på allsang på grensen og får sikkelig sommerstemning her:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!