mandag 11. juni 2012

Skattejakt





Jeg har fortalt dere om min kjære farmor og farfar en gang tidligere. 
De er to personer som jeg virkelig ser opp til. Og spesielt farmor 
har lært meg så mye opp igjennom årene. I går var vi på koselig 
besøk hos de to. Vi grillet og koste oss, og noen i familien tok en 
rusletur i skogen like ved huset. Jeg ble med på skattejakt 
i kjelleren sammen med farmor. Hun er så flink til å ta 
vare på små og store skatter. En vandring i tid!








To sjarmerende gamle trekasser fikk bli med hjem.
Den ene er en kul appelsinkasse, perfekt som hylle siden 
den er avdelt i midten. Og den andre er en potetkasse som farmor 
og farfar har hatt småpoteter fra åkeren sin i. Nå er de begge her hos meg!







Gleder meg til å finne plass til kassene. Litt usikker på 
om det blir til oppbevaring inne, eller til blomster ute.



Måtte den nye uka di bli GOD!







5 kommentarer:

  1. Så utrulig koselig å ha ein farmor og farfar som ein kan kose seg ilag med,no har eg kun ei mormor igjen men har jo alle minnene:)
    Så heldige du er som fekk så fine kasser med heim,dei er så kjekke til mange ting:)
    Fine kveld til deg søta:)
    Klem fra Lillian!

    SvarSlett
  2. *heldige deg* skattejakt hos familie er koselig! Så hyggelig å kunne ta frem ting fra kjelleren og inn og fram i eget hjem!

    Genial oppevaring til blomster, blader og pledd/puter! :D

    FIN uke til deg søte! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Oi, så heldig du var! Kjempetøffe kasser!
    Skulle gjerne hatt to av den som er avdelt på midten - da skulle de blitt nattbord hos meg ;)

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Så koselig, heldige deg som har en farmor og farfar som dere kan kose dere sammen med. Spennende med skattejakt;) Flotte trekasser som ble med deg hjem, supre til oppbevaring.
    Ønsker deg en riktig glad onsdag ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Å gå på skattejakt med farmoren sin er fantastisk! Det er mye man kan finne av lure, fine ting da - men det koseligste (syns jeg) er nesten skattejakten i seg selv - å gå der sammen med en som man er så gla i, som har så mye å fortelle og som kan fortelle om en historie bak det man finner. De der kassene var knalltøffe. Er det ikke gøy? det er jo sånne man betaler ganske godt for her og der - men så har du funnet dem på skattejakt :)) Ønsker deg gode dager kjære deg :) klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!