søndag 3. juni 2012

Orkidé og norgesglass..




Enda flere norgesglass-tips herfra! ;) 
Dette har jeg vist dere før.. Jeg syns nemlig 
at det er så tøft med orkidé i glass! Det er veldig  
enkelt å fjerne barken (tips: skyll bort siste rest..) og  
blomsten trives faktisk kjempe godt, selv med bare røtter! 

Har skrevet et innlegg om dette for en stund siden, du finner det her.  
Men jeg fikk et kjempe koselig spørsmål om å vise bilde av orkideen i   
norgesglasset fra en litt annen vinkel.  Det vil jeg  selvfølgelig 
mer enn jeg gjerne gjøre! Så her kommer kjøkken- 
vindu-orkideen min en gang til! ;) Liker den 
 fortsatt like godt! Hva syns du? :) 






Har vært noen hektiske dager i det siste. 
Full fart med jobb og en aktiv ettåring. Travle og 
gode dager! Nå i helga har vi koselig besøk av vår kjære 
svoger som hjelper mannen min med å freshe opp stua vår. 
( Kommer kanskje noen bilder fra oppussingen etterhvert :)) 

Håper du har hatt en fin lørdag, 
og du.. husk å nyte søndagen også da!  

Hjertelig velkommen til nye følgere! 
Jeg syns det er kjempe koselig at dere vil følge  
med bloggen min videre! Stor stas!  


Takk for besøket! 
Hilsen & klem 




5 kommentarer:

  1. WOW - kjempetøft ... tror nok jeg må herme litt gitt :-)
    Koselig at du stakk innom den heller tomme bloggen min (er ganske grønn på dette med blogg). Nå sliter jeg med følgere - står at det er feil innstilling. Fikk du lagt deg til? Hmm.. Må finne ut av dette

    Ønsker deg og dine en herlig søndag.
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  2. Elsker Norgesglass (har en haug) og jeg elsker orkidèer (så mye at de var en del av brudebuketten min)...men kombinasjonen har jeg ikke sett før. Det var TØFT! Takk for tipset! Trives de altså? Interessant, skulle ikke tro det. Må prøve dette :)) Så er det koselig å høre om helgen din - jeg håper uken din også blir fin :) mange klemmer til deg!!

    SvarSlett
  3. Orkideer er vakre:)takk for tips om norgesglasset:)skal prøve det ja:)Håper du får en fin start på uken,alltid hyggelig å titte innom deg:) Klem Kine:)

    SvarSlett
  4. Veldig fint og mye finere uten den barken, synes jeg!!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Så fint! Takk for tips! :)
    Håper det dukker opp noen bilder fra stua ja ;)

    FIN uke til deg! Klem herfra!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!