lørdag 9. juni 2012

Inspirasjon fra Bloomingville





Mannen jobber seint ikveld og jeg drømmer meg vekk... 
I Bloomingville sin vår og sommerkatalog 2012! 
Blir aldri lei av å se i denne, problemet er 
at man får lyst på så altfor mye...;) 
Du finner hele katalogen på siden til Bloomingville,  
her. Inspirerende! 
Jeg elsker stilen!! 










Flere enn meg som  er hekta på industrielle elementer? 
-----
Her på Sunnmøre nyter vi fineværet og har gode 
dager ute. Er solbrent og LIKER det! ;) 


Ønsker deg en herlig søndag! 





3 kommentarer:

  1. hei! så fine bilder du viser, eg likar óg godt den stilen! Kos dikka vidare i sola! Her har det pøsregna nesten i eitt sidan nokre få timar etter eg beisa verandaen på fredag.:) Så nyt nyt nyt! klem

    SvarSlett
  2. Ååå jeg blir så inspirert!! Ville komt å sett hvordan du har det i huset ditt :D Du er flink!!

    SvarSlett
  3. Så flotte inspirasjonsbilder,det er så masse fint fra bloomingville:)
    Ønsker deg ei flott ny veke og ein fin mandag!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!